ناپدید شدن مرموز  مادر محیط زیست

ناپدید شدن مرموز مادر محیط زیست


زن مهابادی كه به مادر محیط زیست معروف شده است، بعد از خروج از خانه‌اش ناپدید شد و تلاش‌ها برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.
 فرید صدقی، از مسؤولان باشگاه كوهنوردی به جام‌جم گفت: خدیجه خدیر، كوهنورد و فعال محیط زیست است كه از او به عنوان مادر محیط زیست در مهاباد یاد می‌شود. او ساعت 9 صبح یازدهم دی امسال از خانه‌اش
 خارج شد.
خانواده‌اش گمان می‌كردند او برای كوهپیمایی یا پیاده‌روی رفته است، زمانی كه روز بعد بازنگشت موضوع را به هیات كوهنوردی اطلاع دادند. این زن كوهنورد در زمینه پاكسازی زباله‌ها در مسیرهای محیط زیستی و كوهستان فعالیت داشت.
 وی افزود: او مدتی بود به خاطر مشكل در پایش از سوی پزشك معالجش از  كوهپیمایی منع شده بود. او چهارشنبه از خانه بیرون، ابتدا نزد پزشك معالجش و بعد ساعت 11 همان روز به مغازه مسؤول كمیته محیط زیست كوهنوردی رفت و بعد از خروج از آنجا ناپدید شده است. خانواده‌اش گم شدن او را كه زن 68 ساله‌ای است پنجشنبه به ما اطلاع دادند كه من همراه حدود 70 كوهنورد مسیرهایی كه احتمال كوهپیمایی و پیاده‌روی او بود را جست‌وجو كردیم اما ردی از او به دست نیامد. خانواده‌اش موضوع را به پلیس اطلاع دادند .