روحانی: بیش از همیشه به حضور مردم نیاز داریم

روحانی: بیش از همیشه به حضور مردم نیاز داریم


رئیس‌جمهور حضور مردم در صحنه، وحدت و یكپارچكی را رمز پیروزی و تضعیف و شكست دیكتاتوری و بدخواهی‌ها نسبت به ملت ایران دانست و با تاكید بر این‌كه كلید اصلی حل مشكلات جامعه و ایستادگی در برابر دشمنی‌ها، حضور و وحدت مردم و اعتماد بین حاكمیت و مردم است، همگان را به شركت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت كرد.
حسن روحانی در جلسه هیات دولت اظهار كرد: امروز بیش از همیشه نیاز داریم تا در 22 بهمن در كنار یكدیگر به صحنه آمده و به دشمنان بگوییم كه 41 سال در كنار انقلاب بوده‌ایم و تا زنده‌ایم در كنار انقلاب، امام و راه رهبری باقی خواهیم ماند.
وی افزود: همان‌طور كه حضور شما در تشییع جنازه و بدرقه آن سردار بزرگ دشمن را منكوب كرد و قدرت و وحدت شما را نشان داد، امروز هم ما نیازمند هستیم كه در روز 22 بهمن باز هم در كنار هم قرار بگیریم، به صحنه بیاییم و به دنیا بگوییم ممكن است ما از هم گله‌هایی و نكاتی داشته باشیم، ولی خواهش می‌كنم همه نكات را درون خانواده ببریم.
رئیس‌جمهور گفت: ما به هر حال یك ملت هستیم به عنوان یك خانواده، حال ممكن است فرد یا افرادی اشتباه كنند و كاری انجام دهند، باید در درون خانواده به هم انتقاد كنیم، باید در درون خانواده نقد كنیم، اگر رئیس‌جمهور هم در یك جایی نقد می‌كند این را به یك معنای دیگر نگیریم. دلسوزی در درون خانواده است، دلسوزی برای اجرای قانون است و نه هیچ چیز دیگر.