تصویربرداری «میان‌بر» تا پایان سال ادامه دارد

تصویربرداری «میان‌بر» تا پایان سال ادامه دارد


تهیه‌كننده سریال «میان‌بر» با بیان این كه تصویر‌برداری این سریال تا پایان سال ادامه دارد، گفت: تولید این سریال همزمان با پخش آن از شبكه پنج ادامه دارد و تاكنون 12 قسمت آن تصویربرداری شده است.
به گزارش روابط عمومی معاونت سیما،
محمد صالحیان توضیح داد: میان‌بر، یك مجموعه ۹۰ قسمتی است كه در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبكه پنج سیما و شبكه تلویزیونی شما در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: محور اصلی مجموعه میان‌بر، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی از جمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و ... است. موضوع این سریال در قالب داستان‌هایی كه برای چند خانواده ساكن در یك آپارتمان رخ می‌دهد روایت خواهد شد.
صالحیان با اشاره بازیگران سریال طنز میان بر گفت: غلامرضا نیكخواه، كمند امیرسلیمانی، محمود جعفری، سیاوش چراغی‌‌پور، شهین تسلیمی، حمید نیك نبرد، آرش نوذری، اشكان اشتیاق، امیر نوری و مرضیه صدرایی بازیگران این مجموعه هستند.
صالحیان با اشاره به تیم نویسندگی سریال میان‌بر گفت: طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن نیا، پیمان جزینی، شاهرخ باقری‌نژاد، داریوش رعیت، داود روستا و سیاوش چراغی‌نیا تیم نویسندگان
میان بر هستند. بنابراین گزارش سریال طنز میان بر به تهیه‌كنندگی محمد صالحیان و كارگردانی امیر فتوحی كاری از صدا و سیمای مركز البزر است كه هر شب ساعت 23 ( شنبه تا چهارشنبه) از شبكه پنج سیما پخش می‌شود و تكرار آن 2و 30دقیقه بامداد و 10و دقیقه خواهد بود.