گام دوم آسمانخراش‌ها برای آسیا

گام دوم آسمانخراش‌ها برای آسیا

دیدار تیم ملی بسكتبال با قطر. آسمانخراش‌های ایران كه این روزها درگیر رقابت‌های انتخابی برای كاپ آسیا 2021 هستند امروز به مصاف قطر خواهند رفت. بازی به میزبانی ایران و در تالار بسكتبال آزادی برگزار خواهد شد. نكته‌ای كه در این زمینه وجود دارد و نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده شیوع و گسترش بیماری كرونا و خطرات ابتلا به این بیماری است. به همین دلیل هم هست كه این اتفاق ابهامات زیادی را برای حضور تماشاگران به وجود آورده است.
بر اساس اخبار رسیده ظاهرا قرار بر این شده تا مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاگران برگزار شود تا خطر ابتلا به این بیماری كاهش پیدا كند. هدف از این كار حفظ سلامت عمومی است. رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسكتبال در این مورد می‌گوید: «برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر مساله‌ای نیست كه فدراسیون خود تصمیم به اتخاذ آن بگیرد. در این زمینه باید بخشنامه و دستور رسمی داشته باشیم كه نداریم. من روز گذشته هم عنوان كردم اگر صلاح بر برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر باشد ما تمكین می‌كنیم اگر هم تماشاگران باشند كه استقبال می‌كنیم. ضمن این‌كه حضور تماشاگران در سالن به صورت رایگان است.»
رئیس فدراسیون بسكتبال درخصوص عملكرد بازیكنان در بازی روز پنجشنبه مقابل سوریه و همچنین بازی با قطر گفت: «بازیكنان در بازی پنجشنبه برابر سوریه عملكرد قابل قبولی داشتند. كسب نتیجه و امتیاز كامل این بازی مهم بود كه حاصل شد. حتما كادر فنی نكات لازم را به بازیكنان گوشزد كرده تا آنها بتوانند در بازی با قطر بهتر و هماهنگ‌تر كار كنند.»
دیدار برابر قطر دومین دیدار تیم ملی بسكتبال از پنجره نخست انتخابی كاپ آسیا به حساب می‌آید كه امروز از ساعت 16 آغاز می‌شود. ایران روز پنجشنبه در اولین دیدار خود در این پنجره كه در تالار آزادی برگزار شد مقابل سوریه به برتری دست یافت.