35 مستند و 175 قسمت برنامه در «گروه مستند روایت فتح»

35 مستند و 175 قسمت برنامه در «گروه مستند روایت فتح»


مدیر گروه مستند روایت فتح با اشاره به برنامه‌های جدید روایت فتح گفت: حدود ۳۵ مستند الف و ۱۷۲ قسمت برنامه تلویزیونی در پنج مجموعه مختلف در دستور کار داریم.
روح ا... رفیعی، مدیر گروه مستند روایت فتح، در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برنامه‌های جدید روایت فتح گفت: حدود ۳۵ مستند الف و ۱۷۲ قسمت برنامه تلویزیونی در پنج مجموعه مختلف در دستور کار داریم. مدیر گروه مستند روایت فتح، درباره برنامه‌های نوروز گروه مستند روایت فتح نیز گفت: برای نوروز ۹۹ نیز مجموعه طنز «گونی» را آماده پخش داریم که درونمایه دفاع مقدسی دارد. این برنامه گفت وگو محور است که انشاا... بزودی شبکه و زمان پخش آن اعلام خواهد شد. رفیعی با اشاره به مجری این برنامه طنز نیز گفت: این برنامه مجری دارد و اصغر نقی زاده اجرای آن را به عهده دارد. محوریت این برنامه بیشتر به سمت خاطره‌های طنز دفاع مقدسی رفته است.
وی درباره سایر برنامه‌های گروه مستند روایت فتح نیز گفت: برنامه‌های ثابتی هم داریم که به صورت هفتگی از شبکه‌های مختلف سیما بروی آنتن می‌رود. برنامه‌های روایت فتح پنجشنبه‌ها از شبکه یک و یکشنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه افق پخش می‌شود همچنین شبکه‌های دیگری هم در طول هفته برنامه‌های مختلفی از روایت فتح پخش می‌کنند.