جنگ قدرت در پرسپولیس فقط یك برنده داشت

جنگ قدرت در پرسپولیس فقط یك برنده داشت


پس از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد از مدیریت باشگاه پرسپولیس شایعات گسترده‌ای ایجاد شد. به عنوان مثال موضوعاتی مثل جنگ قدرت به میان آمد. گویا مهدی محمدنبی تلاش زیادی داشت تا مدیرعاملی پرسپولیس را در اختیار بگیرد اما از آنجا كه برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران ثبت‌نام كرده و مهم ترین كاندیدا به شمار می‌رود، نمی‌خواهد شانس رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال را با قبول مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس از دست بدهد. به همین خاطر در سه جلسه هیات مدیره به اعضا جواب منفی داد.
 نفر بعدی مهرداد‌هاشمی بود. كسی كه به گفته نزدیكان باشگاه علاقه خاصی به مدیریت بر پرسپولیس داشت ولی درگیری‌های او با انصاری‌فرد در جلسات موجب شد او هم قید مدیرعاملی را بزند. به این ترتیب فضا برای رسول‌پناه مهیا شد؛ رفیق صمیمی وزیر ورزش و دندانپزشك او كه سابقا با مسعود سلطانی‌فر در یك حزب سیاسی فعالیت‌های مشتركی داشتند، حالا در بالاترین نقطه مدیریت بر ورزش در كنار هم هستند. سلطانی فر، در مورد مدیریت رسول پناه بر باشگاه پرسپولیس نظر مثبتی داشت هر چند این مدیر، سابقه مدیریت ورزشی هم ندارد اما برای ماه‌ها رئیس هیات مدیره باشگاه و جانشین مرحوم جعفر كاشانی بود. او به عنوان سرپرست موقت قرار است كارها را پیش ببرد اما می‌گویند شانس اول مدیرعاملی است.
یكی از مسؤولان نزدیك به باشگاه به خبرنگار جام‌جم گفت: «طبق توافق‌هایی كه داشتیم رسول پناه نفر اول ما برای قبول مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است و می‌تواند یك مدیرعامل قدرتمند و پولساز برای باشگاه باشد؛ به خصوص كه با یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی و سایر اعضای كادرفنی صمیمیت خوبی پیدا كرده و در سوی دیگر، توانسته دل بازیكنان را هم به دست آورد. »