اخذ «اختیارتام» انصاری‌فرد را زمین زد!

ماجرای جدید از اختلافات عمیق در هیات مدیره پرسپولیس

اخذ «اختیارتام» انصاری‌فرد را زمین زد!



 مهدی رسول‌پناه، رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنان اعتقاد دارد محمدحسن انصاری‌فرد به جای فرار رو به جلو و قهر كردن از اعضای هیات مدیره، باید بازگردد و در مورد قراردادهای مبهمی كه منعقد كرده، توضیح بدهد.
رسول پناه كه با عنوان «دندانپزشك وزیر ورزش» نامش را بر سر زبان‌ها انداخت، حالا مدیر اول باشگاه به حساب می‌آید و با وجود انتقادات سرسختانه از سوی طرفداران پرسپولیس، توانسته صاحب صندلی انصاری‌فرد شود اما در این جایگاه، به دنبال محكوم كردن مدیرعامل مستعفی تیم است و می‌خواهد هر طور شده، انصاری‌فرد را دوباره به سمت باشگاه بكشاند.
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد كه باشگاه پرسپولیس درگیر میلیاردها تومان بدهی است و زمانی برای درگیری‌های پیچیده  یا تسویه‌حساب‌های شخصی ندارد. انصاری‌فرد در مدت 195 روز فعالیت خود در باشگاه پرسپولیس هرگز نتوانست مشكلات مالی را حل كند هر چند او در این مدت، چند قرارداد مهم با شركت‌ها و ارگان‌ها به امضا رساند، اما این قراردادها برای ریشه كن كردن بدهی‌های میلیاردی باشگاه كافی نبود.
در سمت دیگر ماجرا، موضوعی دیده می‌شود كه برای انصاری‌فرد و البته اعضای هیات مدیره باشگاه، معمای اصلی را ایجاد كرده است. طبق ادعای مدیران باشگاه، انصاری‌فرد از اواسط كار و وقتی متوجه سنگ اندازی‌های اعضای هیات مدیره شد، از آنجا كه خودش به عنوان عضوی از هیات مدیره حق رای  نداشت و فقط مدیرعامل باشگاه بود، ادامه فعالیتش را منوط به دریافت «اختیارتام» از
اعضا كرد.
هیات مدیره هم به شكل عجیبی این موضوع را پذیرفت به شرط آن كه همه چیز شفاف باشد و انصاری‌فرد در هر جلسه هیات مدیره، گزارش عملكرد و بیلان مالی باشگاه را عنوان كند.
 او با همان اختیارتام، قرارداد بست و حالا همان ماجرا برایش دردسرهایی ساخته زیرا اعضای هیات مدیره در مصاحبه‌ها و بیانیه‌های خود، از انصاری‌فرد درخواست دارند تا بیاید و پاسخگوی قراردادهایی باشد كه در زمان فعالیتش به عنوان مدیرعامل بست؛ همان زمان كه اختیارتام داشت. البته به نظر می‌رسد هیات مدیره باشگاه هم خیلی دیر به فكر پاسخ گرفتن از انصاری‌فرد افتاده زیرا این مدیر، استفعا داده و مثل مدیران قبل از خود، قرار نیست شفاف‌سازی كند.