چی بهتــــر از بـــــازی؟

چی بهتــــر از بـــــازی؟

گوشی‌های تلفن همراه را بگذاریم كنار. برگردیم به بازی‌های قدیمی كه باعث می‌شدند دور هم جمع شویم، هم بخندیم و هم رقابت كنیم. خلاصه همه جوره حال خوبی را تجربه كنیم و كمتر هم در معرض شایعه‌های فضای مجازی قرار بگیریم.

  وقتی نباید بمیرید  
«نمیریه» یك بازی جذاب كارتی مناسب برای دور همی‌های خانوادگی و دوستانه است كه می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان كند .هدف بازی نمیریه، نمردن شماست! به همین سادگی. شما با كارت‌هایی كه دارید كه شامل كارت‌هایی با نام‌های متفاوت مثل اجل معلق، طالع بینی،نع خیر و…است و برای حفظ خود از مردن باید كارت شفای عاجل را بیابید و سعی كنید كه زنده بمانید.
تعداد نفرات: ۲ تا ۵ نفر
درجه سنی: ۷ سال به بالا
مدت زمان: ۱۵ دقیقه
  یک حرکت اقتصادی  
بازی جالیز از آن عناوین اقتصادی است كه می‌تواند برای هر قشری جذاب باشد. در ادامه شیوه بازی كردن جالیز را به شما آموزش می‌دهیم تا متوجه جذابیت‌های این اثر شوید.
در این بازی كارتی اقتصادی هر بازیكن جالیزهای خود را در اختیار دارد و در طول بازی تلاش می‌كند تا با كاشت و برداشت بهترین محصولات، درآمد بیشتری را به دست آورد. بازیكنان همچنین با معامله‌ محصولات با همدیگر می‌توانند تعداد بیشتری از محصول را به فروش برسانند.
تعداد نفرات: ۳ تا ۷ نفر
درجه سنی: ۹ سال به بالا
مدت زمان: ۴۵ الی ۹۰ دقیقه
  تجربه جذاب تاجر رنسانس بودن  
در كهربا هر بازیكن در نقش بازرگانی در عصر رنسانس ظاهر می‌شود كه سعی می‌كند معادن جواهرات را بخرد، استخراج كند، حمل و نقل كند و بفروشد. همه این كارها هم برای كسب اعتبار یا پرستیژ بیشتر انجام می‌شود. اگر وضع‌تان به اندازه‌ كافی خوب شود شاید حتی با یكی از اشراف‌زادگان دیدار كنید و این ملاقات هم اعتبار شما را بیشتر از پیش بالا ببرد. این عنوان را در عین جذاب بودنش بسیار ساده بازی می‌شود. یا جواهر برمی‌داریم، یا اگر تركیب مناسبی از جواهر‌ها را داریم، كارت می‌خریم. هرچه بیشتر كارت بخریم شرایط خریدن كارت‌های بعدی راحت‌تر می‌شود؛ مزیتی كه برای تمام بازیكن‌ها یكسان است.
تعداد نفرات: ۲ تا ۴ نفر
درجه سنی: ۱۰ سال به بالا
مدت زمان: ۳۰ دقیقه
 خرید و فروش خودرو در گاراج  
اگر به خرید و فروش ماشین علاقه دارید یا كلا ماشین باز هستید، توصیه ما این است كه حتما بازی «گاراج» را تست كنید. در حراجی بزرگترین گاراج شهر هر وسیله نقلیه‌ای را می‌توانی بخری و بفروشی؛ پس بهترین‌ها را با كمترین قیمت در حراج بخر، اما بازیكنان رقیب را مجبور كن پول بیشتری برای خرید خرج كنند و بعد هر چیزی كه خریدی را به بیشترین قیمت ممكن بفروش تا پول بیشتری به دست بیاوری.
درجه سنی: ۹ سال به بالا
تعداد نفرات: ۳ تا ۶ نفر
مدت زمان: ۳۰ دقیقه
  فیلشاه خودمان!  
فیلشاه یكی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های ایران است كه علاوه بر بازار داخلی توانست در كشورهای عراق و لبنان هم به موفقیت برسد. در این بازی مفرح و سرگرم كننده، شما در نقش فیلشاه ظاهر خواهید شد و باید از تمام توان خود برای خروج از سپاه ابرهه و بازگشت به سرزمین مادری خود استفاده كنید. توجه داشته باشید كه در این راه پر چالش، ابرهه و محافظان سپاه ابرهه مانع از خروج شما خواهند شد.
البته در این بین، شما دوستی چون مریم خواهید داشت كه این دختر دوست داشتنی، شما را در این مسیر كمك خواهد كرد تا از چنگال سپاه ابرهه بی رحم و ستمگر گریخته و به زندگی عادی
خود باز گردید.
تعداد بازیكنان: ۲ تا ۴ نفر
درجه سنی: ۳ سال به بالا
مدت زمان: ۱۵ تا ۳۰ دقیقه
جنایت در خیابان‌های تهران  
تمام شهر به خاطر قتل‌های وحشتناكی كه اتفاق افتاده در ترس و وحشت فرو رفته است. پلیس با تمام نیروهای خود تلاش می‌كند تا سرنخ‌های پرونده‌های قتل را شناسایی كند و شما كه از زبده‌ترین كارآگاه‌های شهر هستید را فراخوانده تا معمای قتل را حل كنید.
هر كارآگاه موظف است زودتر از بقیه معمای پرونده خود را حل كرده و كشف كند كدام ۱۳ سرنخ مربوط به پرونده‌اش است. 13 سرنخ بازی استنتاجی ساده و در عین‌ حال هوشمندانه‌ای است كه هر بازیكن به جز سرنخ‌های پرونده خود، سرنخ‌های سایر بازیكنان كه شامل اشخاص، مكان‌ها و سلاح‌ها است را می‌بیند و با پرسیدن سوال‌هایی از سایر بازیكنان به حل معمای خود می‌پردازد تا بفهمد چه شخصی با چه وسیله‌ای و در كجا قتل را انجام
داده است.
تعداد بازیكنان: ۲ تا ۶ نفر
درجه سنی: ۸ سال به بالا
مدت زمان: ۳۰ دقیقه