انتقام هولناك خواستگار از زن جوان

انتقام هولناك خواستگار از زن جوان


زن جوان از خواستگار سابقش بابت سوء‌قصد به جانش و آدمربایی شكایت كرد. در جریان این حادثه زن جوان یك كلیه‌اش را از دست داد و نیمی از صورتش فلج شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، چند روز پیش زن جوانی با حضور در یكی از شعبات اجرای احكام دادسرای جنایی تهران از خواستگار سابقش به اتهام سوء‌قصد به جانش وآدم‌ربایی شكایت كرد.
 زن جوان به دادیار اجرای احكام كیفری گفت: 15‌سال پیش با مردی كه 12 سال از من بزرگ‌تر بود ازدواج كردم اما چون اذیتم می‌كرد از او جدا شدم و در خانه مادرم زندگی می‌كردم.  مدتی پیش  با مرد‌جوانی آشنا شدم، او كار درستی نداشت و با سود پس‌اندازش، هزینه زندگی‌اش را تامین می‌كرد. چند بار از او پول قرض گرفتم كه مادرش فهمید و با من درگیر شد و خواست كه پسرش را فراموش كنم. دخالت‌های مادرش باعث شد سرانجام از هم جدا شویم. چند روز بعد از جدایی با من تماس گرفت و خواست برای آخرین بار او را ملاقات كنم و حرف‌هایش را بشنوم در غیر این صورت خودكشی می‌كند كه برای دیدن او سوار خودرویش شدم اما او تغییر مسیر داد و از اتوبان آزادگان مرا به بیابان‌های اطراف شهر برد.
 شاكی ادامه داد: او به چشمانم اسپری اشك‌آور زد و به‌سختی توانستم از خودروی در حال حركت خود را بیرون بیندازم. اما او بعد از توقف خودرو بالای سرم آمد و با چاقویی كه همراه داشت مرا به‌شدت زخمی كرد و بعد با سوار شدن به خودرویش مرا در همان حال رها كرد و متواری شد. بعد از آن دو مرد افغان كه به محل كارشان می‌رفتند، مرا زخمی یافته و به بیمارستان منتقل كردند كه نجات یافتم. در این حادثه من یك كلیه‌ام را ازدست دادم و نیمی از صورتم فلج شد. این مرد بعد از سه ماه كه فراری بود، بازداشت و با اعتراف به جرایمش روانه زندان شد. او در دادگاه كیفری محاكمه و به پنج سال حبس و پرداخت دیه محكوم شد كه این حكم دردیوان عالی كشور تایید شد اما به این حكم اعتراض دارم و دوباره از مرد آدم‌ربا شكایت دارم؛ چرا كه دادگاه بابت اتهام آدم‌ربایی و شروع به قتل وی اظهار نظری نكرده است. با توجه به شكایت جدید این زن، با دستور قضایی قرار شد بار دیگر تحقیقات در باره این پرونده انجام گیرد.