حق با شماست

حق با شماست

#پارکینگ  _ پیاده‌رو
ساعیان از  تهران:
از آخر سال گذشته لاین کندرو میرداماد برای دوچرخه سواری مناسب سازی شده است که جای تقدیر دارد اما تمام خودروهایی که در سمت راست این لاین پارک می‌کردند حالا بدون ملاحظه و به راحتی در پیاده‌روهای این خیابان پارک می‌کنند. تماس ما با نهادهای مسؤول هم نتیجه ای ندارد . جالب اینکه بسیاری از افراد هم به عنوان پارک‌بان از صاحبان این خودروها با ضمانت اینکه جریمه نشوند پول دریافت می‌کنند.

#فریب _ مشتری
عامری  یک شهروند:
حقوق مصرف کننده در ایران شوخی است. افزایش قیمت اقلام خوراکی هیچ حساب و کتابی ندارد. هر اعتراضی هم باعث می‌شود فروشنده‌ها با تحقیر بگویند نمی‌توانی نخر. اما دیگر سرمان کلاه نگذارید! از یک شرکت معروف مرغ بسته بندی خریدیم. در صورتی که روی بسته به آشکاری نوشته شده است سینه مرغ وقتی باز کردیم دیدیم دو ردیف زیر آن بازو است. این یعنی فریب مشتری. دست ما هم با این قیمت‌ها بسته است. البته که آنچه به جایی نرسد هم فریاد است.

#حرمت _ رمضان
سعیدی  از تهران:
حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بستگی به فهم هر شهروندی دارد. اینکه کسی به راحتی در این روزها در خیابان سیگار بکشد یا آب بخورد شاید به خود آن فرد بستگی داشته باشد اما دربهارستان شما شاهد هستید به راحتی آب میوه‌فروشی‌ها باز هستند و خیلی راحت‌تر هم اقدام به فروش بستنی و آب میوه می‌کنند. احترام به خیل روزه‌داران را هم نادیده بگیرید در این شرایط کرونایی کمی این کار عجیب است.

#کرامت _ انسانی
ابراهیمی از تهران:
در خیابان کیانی در اتوبان آهنگ پیش از چهارراه میثم از ساعت 10 صبح صدا به صدا نمی‌رسد. ده‌ها خودرو وانت اقدام به فروش میوه می‌کنند و شبیه بازار روز‌های رشت شده است. با 110 تماس گرفتیم گفتند واحد اجرائیات شهرداری مسئول است،‌137 هم ما را سر می‌گرداند. صدای ما به کسی نمی‌رسد و همه هم از کرامت شهروند و... حرف می‌زنند در صورتی که حریف چند خودروی فروش میوه نمی‌شوند.

#تشکر _ شهرداری
رحیمی  از تهران:
شهرداری اسلامشهر در اقدامی قابل تقدیر ، روکش آسفالت بزرگراه غدیر اسلامشهر  را با سرعت انجام داده است، از مسؤولان تشکر می‌کنیم.