اعلام زمان آغاز دوباره فوتبال در اروپا

اعلام زمان آغاز دوباره فوتبال در اروپا


در حالی که بوندس‌لیگا از چند هفته پیش و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوباره از‌سر گرفته‌شده، دیگر تیم‌های حاضر در لیگ‌های اروپایی هم تمرینات خود را انجام می‌دهند. تازه‌ترین خبرها حکایت از این دارد که تا دو هفته دیگر فوتبال در دیگر کشورهای اروپایی نیز از سر گرفته می‌شود.
آن‌طور که توتو‌اسپرت گزارش داده، سری آ ایتالیا که سه ماه به خاطر بحران کرونا متوقف شده بود از‌20 ژوئن (۳۱ خرداد)  از‌سر‌گرفته می‌شود. البته اعلام شده اگر یکی از بازیکنان تیم به‌کرونا مبتلا شود، کل تیم در قرنطینه قرار می‌گیرند. این موضوع ممکن است باعث توقف بازی‌ها شود.
از انگلیس نیز خبر می‌رسد که سرانجام اتحادیه فوتبال انگلیس خبر چند روز پیش روزنامه سان را تایید و رسما اعلام کرد فصل متوقف شده لیگ‌برتر این کشور از روز چهارشنبه 28 خردادماه از سرگرفته خواهد شد. بر این اساس در اولین بازی هفته بیست‌و‌نهم، منچسترسیتی دراین روز به مصاف آرسنال خواهد‌رفت.  
از اسپانیا نیز خبر می‌رسد بازی‌های باقی‌مانده لالیگا از 11 ژوئن ( 22 خرداد) دوباره آغاز می‌شود. در این میان مقامات فوتبال اسپانیا اعلام کردند که فصل بعد لالیگا نیز از 12سپتامبر (۲۲ شهریور)
شروع می‌شود. تنها خبر عجیب در این مورد درباره لیگ فوتبال روسیه است که قرار‌شده با حضور تماشاگران برگزار شود.