در چشم من دروغ گفت!

بعد از حرف‌های جنجالی در هیات‌مدیره؛ حمله وریا غفوری به خلیل‌زاده

در چشم من دروغ گفت!

استقلال تهران در حال گذر از مشکلات مدیریتی و رسیدن به ثبات است. احمد سعادتمند، مدیرعامل جدید این باشگاه موفق شد بخش عمده‌ای از مشکلات ریالی و دلاری را حل کند. به نظر می‌رسد اوضاع بهتر از قبل شده و بازیکنان هم کم‌کم به آرامش‌خاطر می‌رسند. با این‌که هنوز مجیدی و سعادتمند به ثبات خاصی در رابطه خود نرسیده‌اند، اما ادامه این شرایط احتمالا باعث حل‌ مشکلات آنها می‌شود.
سعادتمند در حال‌حاضر دو مخالف اصلی در هیات‌مدیره دارد. یکی حجت نظری و دیگری اسماعیل خلیل‌زاده. کامران منزوی هم که استعفا داده و رفته‌است. در دو جلسه گذشته هیات‌مدیره، خلیل‌زاده تند‌و‌تیز از سعادتمند انتقاد کرده و جالب این‌که یکی از دلایل انتقاد او به مدیرعامل استقلال، بها‌دادن زیاد به وریا غفوری، کاپیتان تیم نسبت به دیگر بازیکنان بود! خلیل‌زاده اعتقاد داشت این‌که سعادتمند او را به سمت خود کشیده، باعث شده دیگر بازیکنان موضع‌گیری کنند و نوعی دو‌دستگی به‌وجود بیاید.
حالا نزدیک به دو‌هفته بعد از آن جلسه، وریا غفوری در مصاحبه‌ای تند از خجالت خلیل‌زاده درآمده‌است. به خوبی پیداست این بازیکن وارد جنگ مدیریتی باشگاه شده و این حرف‌هایش علیه رئیس هیات‌مدیره، حضور در جبهه احمد سعادتمند است. وریا در این‌باره گفت: «سعادتمند مدیرعامل ما تازه رسیده و ما هم کمک می‌کنیم تا ان‌شاءا...  بتواند موفق باشد.موفقیت مدیرعامل تیم، موفقیت کل بچه‌هاست. متأسفانه مدیران و هیأت‌مدیره‌ای تا الان در باشگاه بوده‌اند که جز دروغ چیزی از آنها نشنیده‌ایم. آقای خلیل‌زاده با ما صحبت کرده اما به تعهداتش عمل نکرده است. او در چشمم به من دروغ گفت! خیلی امیدوارم سعادتمند بتواند کارش را به نحو‌احسن انجام دهد و من به عنوان کاپیتان تیم وظیفه‌ام را درون‌زمین و درون‌تیم به‌خوبی ایفاکنم. امیدوارم او موفق شود و بتواند جفایی که در این چند سال در حق هواداران شده است را  جبران کند.»
یکی از بحث‌های سعادتمند و خلیل‌زاده، پایان همکاری استقلال با شرکت آریا‌برتر-شرکتی که گفته می‌شود منتسب به خلیل‌زاده - بوده است.رئیس هیات‌مدیره اعتقاد داشت نباید باشگاه به همکاری با آنها پایان می‌داد ولی سعادتمند اعتقاد داشت به خاطر بدقولی این شرکت، دلیلی برای ادامه همکاری وجود نداشته است. وریا وارد این بحث هم شد و گفت: «من دقیق در این مورد نمی‌دانم ولی شایعاتی را شنیده‌ام اما چک برگشتی شرکتِ ایشان دست من است. جالب این است که مدیرعامل شرکت آریا‌برتر مصاحبه کرده که ما هنوز با استقلال قرارداد داریم و پای تعهدات‌مان هستیم. من وقتی در خانه  این مصاحبه را خواندم خنده‌ام گرفت. با خودم گفتم این چه تعهدی است؟ آیا  این فرد یا شرکت فقط در مصاحبه تعهد دارد ؛فقط برای این‌که افکار‌عمومی و هوادار را فریب بدهد؟ چک برگشتی شما دست من است، این چه تعهدی است که دارید و به آن پایبند هستید؟ می‌گویند این شرکت منتسب به خلیل‌زاده است، این را نمی‌دانم ولی هرچه هست فکر می‌کنم صداقت قطعه گم شده پازل باشگاه استقلال است. ان‌شاءا... آدم‌ حسابی‌هایی به استقلال بیایند که لیاقت آن جایگاه را داشته باشند.»
روز گذشته تلاش‌های ما برای گفت‌و‌گو با خلیل‌زاده رئیس هیات‌مدیره آبی‌ها بی‌نتیجه باقی‌ماند ولی او بارها نشان داده تمایلی به بحث با بازیکنان در رسانه‌ها ندارد. آیا او همچنان سکوت خواهد کرد؟!