ایستگاه سلام، فیلمی برای امام رضا(ع)

ایستگاه سلام، فیلمی برای امام رضا(ع)

تهیه‌كننده فیلم تلویزیونی ایستگاه سلام از پایان مراحل تولید و ارزیابی فیلم خبر داده و گفته است كه گمان می‌كند این فیلم در ایام شهادت امام رضا(ع) از شبكه یك سیما پخش شود.
به گزارش تسنیم، سعید مرادی تهیه‌كننده فیلم تلویزیونی ایستگاه سلام درباره این فیلم كه با همكاری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و درباره كرامات امام‌رضا(ع) ساخته شده، بیان كرد: این فیلم در رابطه با یك معجزه و موضوع شك و تردید است؛ شك و تردیدی جدی نسبت به محبت اهل بیت (ع) و مواجهه یك خانواده ارمنی با موضوع معجزه و كرامات حضرت رضا (ع).
او بیان كرد: در سیر داستان به دلیل شبهاتی كه بین خانواده ارمنی ایجاد شده است، دختر خانواده مانیا تصمیم می‌گیرد برای برطرف شدن این شبهه به یك سفر ریلی به سوی مشهد حركت كند و در طی این سفر ریلی به تمامی شبهات دوران زندگی خود كه از چهارسالگی تاكنون ادامه داشته پاسخ روشنی داده می‌شود. مرادی با اشاره به این‌كه فیلم ایستگاه سلام در مراحل پایانی خود است، بیان كرد: زمان پخش این فیلم از صداوسیما هنوز به صورت قطعی مشخص نشده با این حال فیلم ما برای بازبینی و ارزیابی به سازمان صداوسیما تحویل داده شده و تا دو هفته آینده آماده پخش خواهد شد تا در شورای كنداكتور برای زمان پخش آن تصمیم‌گیری شود.
وی ادامه داد: البته با توجه به موضوع و سیر داستانی كه پیشتر به آن اشاره شد گمان من این است كه این فیلم از شبكه یك سیما در ایام شهادت امام رضا (ع) پخش شود.
تهیه‌كننده فیلم ایستگاه سلام درباره مراحل تولید این فیلم نیز توضیحاتی ارائه كرد و گفت: مراحل پیش‌تولید فیلم دو هفته در شهر اراك به طول انجامید زیرا باید تیم فنی باتوجه به موقعیت فیلم با اتمسفر و زندگی ارامنه عزیز بهتر آشنا می‌شد تا به‌درستی فضا و جغرافیای زندگی این عزیزان به تصویر كشیده شود.
مرادی در پایان عنوان كرد: تولید و فیلمبرداری ایستگاه سلام سه هفته طول كشید و پس از آن به دلیل حساسیت‌های بالای كارگردان فیلم چندین بار تدوین مجدد شد تا نظر كارگردان تأمین شود و پس از آن برای تنظیم رنگ و صداگذاری فرستاده شد كه تا امروز امور فنی آن به پایان رسیده است.
این فیلم با تهیه‌كنندگی سعید مرادی و كارگردانی سامان مرادحسینی با ساختاری نمایشی و محوریت دینی، با حضور بازیگرانی همچون فریبا جدی‌كار، سیامك اطلسی، نیلوفر شهیدی، فرخنده فرمانی‌زاده، لیدا عباسی، امیر كرمی، جعفر طریقتی، پوریا رضایی و نیز نویسندگی محسن جسور تولید شده است.