تعریف اسکوچیچ را شنیده‌ام

شایعه روز؛ خلیل‌زاده دوباره ملی‌پوش می‌شود

تعریف اسکوچیچ را شنیده‌ام

«شجاع خلیل‌زاده به تیم‌ملی دعوت می‌شود.» در ماه‌های گذشته حتما بارها این شایعه را شنیده‌اید ولی این بار کاملا جدی است. دلیل این‌که شایعه فوق را جدی بگیرید، رابطه نزدیک شجاع خلیل‌زاده با برانکو است. این بازیکن و مربی کروات دوستان نزدیکی بودند. مربی کروات همیشه از شجاع حمایت می‌کرد و خلیل‌زاده هم داخل تیم بدجور پشت برانکو بود. وقتی بحث حضور این مربی کروات در تیم‌ملی مطرح شد همه گفتند دعوت شجاع قطعی است. برانکو اما نیامد و در عوض هموطن او یعنی اسکوچیچ سرمربی ایران شد. دراگان هم اعتماد زیادی به مربی کروات دارد و کم از او مشورت نمی‌گیرد.
خروج از لیست سیاه؟
دیروز با‌خبر شدیم هیچ بعید نیست دوستی برانکو با شجاع و در مقابل دوستی این مربی با اسکوچیچ، مدافع قرمزها را سرانجام از لیست سیاه ایران خارج کرده باشد. شجاع در دوران حضور کی‌روش در تیم‌ملی تا چند سال عضو ثابت اردوها بود. بعدها وقتی کارلوس پیش از جام‌جهانی روی نام خلیل‌زاده خط قرمز کشید، دعوا شروع شد. شجاع علیه کی‌روش مصاحبه کرد و از آن زمان دیگر جایی در تیم‌ملی نداشت. حتی وقتی ویلموتس آمد و خلیل‌زاده در پرسپولیس خوش درخشید، شایعاتی درباره خروج او از این لیست سیاه تیم‌ملی مطرح شد ولی بازهم خبری از دعوت شجاع نبود. این شد که افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس قاطی کرد و گفت چطور می‌شود بازیکنی با کیفیت او در تیم‌ملی نباشد؟ خلیل‌زاده هم انگار در اردوی پرسپولیس غرولندی کرده بود.
شجاع که این روزها به قهرمانی دوباره با پرسپولیس نزدیک شده، خوب می‌داند با دعوت به تیم‌ملی جشنش کامل خواهد شد. وقتی در این‌باره از او می‌پرسیم، جواب می‌دهد: «اسکوچیچ مربی خوبی است و من تعریفش را از قبل شنیده‌ام. منتها دعوت بازیکنان خیلی سلیقه‌ای است. هر مربی هم برای خود سلیقه‌ای دارد. من هم به عنوان یک بازیکن دوست دارم به تیم‌ملی دعوت شوم و این برایم افتخار است. قبلا بازیکن تیم‌ملی بوده‌ام. افتخار است باز پیراهن کشورم را به تن کنم ولی این دیگر بسته به نظر و سلیقه شخصی مربی دارد.»
مدافع قرمزها اضافه می‌کند: «من همیشه گفته‌ام الان هم می‌گویم. کاری بیشتر از تلاش کردن از دستم بر نمی‌آید. من تلاشم را می‌کنم و بقیه‌اش دیگر بستگی به نظر مربی دارد.»