جمع‌آوری 40 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در «جشنواره كارآفرینی»

جمع‌آوری 40 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در «جشنواره كارآفرینی»

برنامه «جشنواره كارآفرینی» سیما كاری از گروه اقتصاد شبكه یك سیماست كه به تهیه‎كنندگی محمدهادی سلیم‌زاده و اجرای كیاداوود اسفندیاری از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 16 به ‎صورت زنده پخش می‌شود.



به گزارش جام‌جم، این برنامه هر ماه با معرفی كارآفرینان، فرصت‌های تولیدی را به‌طور رایگان به مردم معرفی كرده و از بینندگان تلویزیون دعوت می‌كند نقدینگی خود را به‌جای فعالیت‌های سوداگرانه‌ای چون بازار سكه و دلار، در كسب و كارهای نوپا و مولد سرمایه‌گذاری كنند.
می‌توان گفت با كمك این برنامه صدها واحد تولیدی تاكنون توانسته‌اند سرمایه‌گذار، شریك تجاری یا نمایندگی فروش جذب و برخی حتی از خطر ورشكستگی نجات پیدا كنند.
گروه تهیه و تولید برنامه جشنواره كارآفرینی ماموریت دار‌د طی فرآیندی حرفه‌ای و شفاف كارآفرینان خواهان سرمایه‌گذاری و صاحبان سرمایه را با معرفی دقیق و پرهیز از چهره‌سازی غیر‌واقعی آن كسب و كار به هم برساند.
محمدهادی سلیم‌زاده، تهیه‌كننده برنامه جشنواره كارآفرینی درباره اهداف این برنامه گفت: این برنامه به‌دنبال ایجاد فرصت مناسب برای صاحبان ایده است كه نسبت به بازار و جنبه‌های مالی، آشنایی بیشتری پیدا كنند.
وی با اشاره به دستاوردهای بسیار ارزشمند و جذب سرمایه‌ای كه از طریق این برنامه برای كارآفرینان و صاحبان مشاغل حاصل شده است، گفت: از هر دو برنامه، یك مستند درخصوص اشتغال‌زایی ساخته می‌شود تا مواردی كه در برنامه همچون جذب نیرو، واگذاری نمایندگی، ارتقای خط تولید و... عنوان می‌شود با مستندات و شواهد نمایش داده شود تا نتیجه این مشاركت مفید و موثر در گردش چرخ‌های اقتصاد كشور ملموس‌تر شود. ما در فصل گذشته از دستاوردهای برنامه حدود 40 مستند ساخته شده است.