ماندم چون فولاد را دوست داشتم

نکونام: جنگ ما در نقل‌و‌انتقالات نابرابر است

ماندم چون فولاد را دوست داشتم

جواد نکونام قراردادش را با باشگاه فولاد خوزستان تمدید کرد. در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره حضور این مربی در استقلال و حتی سپاهان مطرح بود اما نکونام در نهایت تصمیم گرفت کارش را با تیم خوزستانی ادامه دهد. بعد از این اتفاق او گفت‌و‌گوی کوتاهی با روزنامه جام‌جم داشت.
 سرانجام با فولاد تمدید کردید.
بله، این اتفاقی بود که دوست داشتم بیفتد. در فولاد ماندم چون خوزستان را دوست دارم. همانطور که می‌دانید فوتبال، عشق مردم این شهر است.  از سویی سال گذشته زحمت زیادی کشیدیم تا تیم بتواند سهمیه بگیرد. باید به پلی‌آف لیگ قهرمانان برویم.
 پیشنهادهای دیگر چقدر جدی بود؟
من و دستیارانم از روزی که با فولاد سهمیه گرفتیم، به دلیل خستگی 15‌ماه کار و دو تابستان سخت در اهواز، فقط و فقط استراحت کردیم. من مذاکره‌ای با باشگاهی نداشتم. با فولاد هم طوری قرارداد بسته بودیم که همه چیز منوط به رضایت طرفین داشت. باشگاه از مدت‌ها پیش به من پیشنهاد تمدید برای فصل جدید را داد. به همین خاطر در نهایت تصمیم گرفتم در فولاد بمانم.
 بحث استقلال و...
همانطور که گفتم من در تعطیلات بودم. استقلال هم باشگاهی است که در آن بازی کرده‌ام و همه از علاقه‌ام به این تیم می‌دانند. در این مقطع احساس کردم ماندن در فولاد بهترین تصمیم است. امکاناتی که باشگاه دارد امکانات خوبی است، ولی یک بار گفتم و الان دوباره تاکید می‌کنم که برای موفقیت نیاز داریم بازیکنان خوبی در اختیار داشته باشیم.
 تا اینجای نقل‌و‌انتقالات بازیکنی نگرفته‌اید. نگران نیستید؟
همانطور که می‌دانید بازیکنان سخت به اهواز می‌آیند. ما از نظر مالی هم به نسبت بعضی باشگاه‌ها مبالغ کمتری به بازیکنان می‌دهیم. جنگ ما در نقل‌و‌انتقالات به نوعی جنگی نابرابر است. دیگر خودتان از رقم بازیکنان و پول‌هایی که باشگاه‌های دیگر می‌دهند، خبر دارید. فولاد امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. ما نیاز داریم بازیکنان خوبی به خدمت بگیریم. باید اکثر بازیکنان خود را حفظ کنیم و در مقابل چند خرید خوب برای رفع نقاط‌ضعف خود انجام دهیم. نگرانی همیشه بوده و هست. امیدوارم تا با کمک باشگاه بتوانیم به خواسته‌هایمان در نقل‌و‌انتقالات برسیم.
 فولاد از پنجره نقل‌و‌انتقالاتی هم محروم شده. در جریان هستید؟
نه،باید درباره این مساله با باشگاه صحبت کنم. امیدوارم این مشکل حل شود چون فولاد برای فصل جدید کار سختی دارد. البته من در زمان امضای قرارداد هم قولی ندادم. فقط گفتم نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.