محاکمه پسر ناخلف به اتهام قتل مادر

محاکمه پسر ناخلف به اتهام قتل مادر

پرونده پسر جوان که بعد از قتل مادرش، برای صحنه‌سازی جسد او را حلق‌آویز کرده بود، برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، فروردین سال گذشته ماموران پلیس در جریان فوت مشکوک زنی 60 ساله قرار گرفتند که جسدش از نرده‌های خانه حلق‌آویز شده بود. دختر این زن به ماموران گفت: مادرم، زنی سرزنده بود و احتمال خودکشی او صفر است. به احتمال زیاد او توسط برادرم پدرام که معتاد است، به قتل رسیده است.
در ادامه پدرام تحت بازجویی قرار گرفت و وقتی با دلایل پلیسی رو‌به‌رو شد، به قتل اعتراف کرد و گفت: از وقتی گرفتار اعتیاد شدم، اختلافم با خانواده شروع شد. مادر و خواهرم مدام با من دعوا می‌کردند. مادرم خانه‌اش را به نام خواهرم کرده بود تا ارثی به من نرسد. روز حادثه سر همین موضوع با مادرم درگیر شدم. عصبانی بودم و کنترلی بر رفتارم نداشتم. او را هل دادم که سرش به دیوار برخورد کرد. به اتاقم رفتم و چند ساعت خوابیدم، وقتی بیرون آمدم او مرده بود. تصمیم گرفتم مرگش را خودکشی نشان دهم. به همین خاطر او را حلق‌آویز کردم.
 در ادامه پسران مقتول با مراجعه به دادسرا، برادرشان را بخشیدند، اما خواهرشان درخواست قصاص کرد. با این درخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.