نسخه Pdf

  اگر جرات داری یک کارت دیگه بکش!

  اگر جرات داری یک کارت دیگه بکش!

اساسا با شنیدن اسم زیرخاکی باید یک حس مرموز البته با کمی طعم خیانت به سراغمان بیاید و یاد فیلم هایی بیفتیم که یا سر و کارش با قاچاقچی هاست یا باستان شناس ها. البته ما نه اهل هیچ‌کدام از اینها هستیم و نه اصلا قرار است فیلم شما معرفی کنیم. 
بازی کارتی «زیرخاکی» یک بازی رومیزی سریع و سرگرم‌کننده است که در آن بازیکنان در تلاش برای کسب بیشترین اشیای عتیقه، شانس خود را تا مرز شجاعتشان پیش می‌برند! حالا چرا شجاعت؟ چون در این بازی شما باید تلاش کنی تا کارت‌های بیشتری را از مجموعه کارت‌های موجود که از پشت جلوی شما قرار گرفته اند رو کنی و به نوعی گنج‌های بیشتری به دست بیاوری. اما نکته اینجاست که کارت‌های تکراری هم وجود دارند و اگر تو کارتی که رو می‌کنی تکراری باشه هم نوبتت را از دست می‌دهی و هم کارت هایی که رو کرده بودی را باید به جمع کارت‌های قبلی برگردانی.
به عبارت ساده تر، هر  بازیکن تا زمانی‌که بخواهد می‌تواند کارت رو کند ولی هر زمانی که کارت تکراری رو کند، بلافاصله می‌سوزد و نوبتش رد می‌شود. اگر قبل از اینکه بسوزد، عملیات رو کردن کارت‌هارا متوقف کند، می‌تواند هر چه رو شده را برای خود جمع‌آوری کند.