علی صبوری درراه بوتیمار

علی صبوری درراه بوتیمار


سریال بوتیمار به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده در نوروز 1400 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
به گزارش جام جم، علی صبوری به‌تازگی جلوی دوربین نجف زاده رفته و قرار است تعدادی از بازیگران تئاتر و تلویزیون مازندران به گروه بازیگران بوتیمار اضافه شوند.
علیرضا نجف زاده، کارگردان این مجموعه تلویزیونی که سریال زوج یا فرد را در کارنامه دارد،گفت:در روزهای سخت کرونایی قطعاً روند تولید در مجموعه‌های تلویزیونی و آثار نمایشی دیگر با کندی مواجه است و کار کردن با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار همکاران من در عرصه تولید است.
او در خصوص استفاده از بازیگران بومی مازندرانی در سریال بوتیمار می‌گوید: تمام استان‌های کشورمان مملو از استعدادهای نهان بازیگری هستند که در سالن‌های تئاتر مدام می‌درخشند، بی‌تردید اگر فرصت دیده شدن برای آنها در آثار نمایشی ایجاد شود، می‌توانند استعدادشان را شکوفا کنند.
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی بوتیمار به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده با سرپرستی نویسندگان و طراحی سعید جلالی و نگارش شهاب عباسی و آرمان صبوری از 25 آبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جنگل سی‌سنگان آغاز شد.
در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است:بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد، اما آن هنگام که به رودخانه یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند ... بوتیمار همیشه نگران فرداست.
حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، اشکان اشتیاق، سارا مقربی، ندا کوهی، علیرضا درویش، سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سامی غریبی و دانیال جعفری، بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند و به‌زودی تعدادی از بازیگران چهره مازندرانی به این پروژه اضافه خواهند شد.