تجلیل از مراکز استانی در هفدهمین اجلاس فناوری رسانه

تجلیل از مراکز استانی در هفدهمین اجلاس فناوری رسانه


هفدهمین اجلاس فناوری رسانه در مراسمی با حضور رئیس رسانه ملی و تجلیل از مراکز در طرح صداوسیمای استان‌ها به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما، هفدهمین اجلاس فناوری رسانه با حضور دکتر عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی، دکتر رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه و رئیس هفدهمین اجلاس فناوری رسانه و علیرضا شریفی قائم‌مقام معاونت به کار خود پایان داد.
به دلیل شرایط حال حاضر و محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، مدیران کل و معاونان فنی مراکز صداوسیما در استان‌ها با استفاده از ویدئو‌کنفرانس و به‌صورت مجازی در مراسم حضور داشتند.
بر این اساس مسعود تاج‌بخش،مسؤول ایستگاه ثامن‌الائمه مرکز خراسان رضوی به‌عنوان ایستگاه پرقدرت تلویزیونی و اف‌ام، مرتضی عباسی مسؤول ایستگاه کمر کوه مرکز قم به‌عنوان ایستگاه پرقدرت تلویزیونی و اف ام،علیرضا فروغ عامری مسؤول ایستگاه رادیویی کرمان مرکز کرمان در حوزه ایستگاه‌های رادیویی، سید محمد صفری مسؤول ایستگاه رادیویی شهید احمدی جوان مرکز بوشهر در بخش پیشرفت ایستگاه‌های رادیویی، هادی صابری مدیر پشتیبانی فنی صدا و تصویر مرکز کرمان در گروه الف پشتیبانی فنی صدا و تصویر و رسول اناری مدیر پشتیبانی فنی صدا و تصویر استان مرکزی و مهدی قسمتی مدیر پشتیبانی فنی صدا و تصویر مرکز خراسان شمالی در گروه‌های ب و ج پشتیبانی فنی صدا و تصویر معرفی شدند. در حوزه ارتباطات زمینی و ماهواره‌ای‌محور زمینی، مهدی نیستانی از قم، محمد اصغرزاده از گلستان و اسماعیل کاظم‌وند از آذربایجان شرقی به ترتیب در گروه‌های الف و ب و پیشرفت حائز رتبه نخست شدند.
جلال مختاری از اصفهان رتبه نخست را در حوزه ارتباطات زمینی و ماهواره‌ای ارتباطات ماهواره آپلینک به خود اختصاص داد. همچنین در همین زمینه و در حوزه ارتباطات زنده ماهواره‌ای، هدایت‌ا... سیروسی از بوشهر جایزه برتر را دریافت کرد. در حوزه مدیریت نظارت و ارزیابی فنی و در گروه‌های الف و ب، محمد اقبالی از اصفهان و مهدی ناصری از خراسان جنوبی تقدیر شدند. علاوه بر این در حوزه مدیریت نظارت ایستگاه‌های مانیتورینگ فنی، محمدعلی ملکوتی از بوشهر موردتقدیر قرار گرفت و ...