هیچ مسافری از مبدأ لندن نمی‌پذیریم

هیچ مسافری از مبدأ لندن نمی‌پذیریم


تورج دهقانی زنگنه درباره آخرین وضعیت پروازهای مستقیم و کانکشن به انگلیس گفت: به تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و همین‌طور آژانس‌های هواپیمایی اعلام کرده‌ایم نباید هیچ مسافری از مبدأ لندن را وارد تهران کنند.
وی ادامه داد: اگر شرکت هواپیمایی یا آژانسی مبادرت به فروش بلیت لندن یا انتقال مسافر از انگلیس به ایران داشته باشد حتما با آن برخورد خواهد شد. به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور در صورت ورود مسافری از انگلیس به کشور وی حتما قرنطینه و لغو مجوز پرواز ایرلاین خاطی نیز صادر خواهد شد.
کاپیتان زنگنه بابیان این‌که پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به لندن تا پایان دی لغو شده است، گفت: درصورتی‌که وزارت بهداشت و درمان شرایط را بحرانی بداند دوباره لغو پروازها تمدید می‌شود.
زنگنه درباره کنترل ورود مسافر از انگلیس با پروازهای کانکش نیز گفت: شرکت ترکیش ایرلاینز پروازهای خود را به انگلیس تا پایان ماه ژانویه لغو کرده است، بنابراین در حال حاضر نه ایران ایر و نه ترکیش ایرلاینز هیچ پروازی به لندن ندارند. به شرکت هواپیمایی قطری و امارات هم اعلام کردیم هیچ مسافری را از انگلیس وارد ایران نکنند./ ایرنا