«بحران»؛ گریبانگیر 2 بازیگر سینما

«بحران»؛ گریبانگیر 2 بازیگر سینما

بحران گریبان گری اولدمن و آرمی هامر را گرفته است و بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها دست از سر این دو بردارد! زمان شروع این بحران، همزمان با شروع کار فیلمبرداری فیلم تازه‌شان به نام «بحران» است! این دو بازیگر در این درام دلهره‌آور با معضلی به نام مواد مخدر و پخش‌کنندگان آن باید رودررو شوند و یک بحران جدی اجتماعی را حل و فصل کنند.
در انجام این کار، بازیگران دیگری چون گرگ کینر، میشل رودریگوئز، لوک اوانر و
لیلی رز دپ هم با هامر و اولدمن همکاری خواهند کرد. نیکلاس جرکبی براساس فیلمنامه‌ای که خودش نوشته این جمع باشکوه بازیگران را در درام پرتنش خود کارگردانی می‌کند. کلید فیلمبرداری بحران همین روزها در مکان‌های مختلف شهر لس‌آنجلس زده می‌شود تا برای اکران عمومی در تاریخ 26 فوریه سال‌جاری میلادی آماده شود.
داستان فیلم درباره یکی از پخش‌کنندگان عمده مواد مخدر است که در پی یک معامله کلان و بسیار پرسود است، اما زمانی که موضوع ناپدید شدن پسر یکی از چهره‌های بانفوذ شهر مطرح می‌شود، معامله این قاچاقچی در معرض خطر قرار می‌گیرد. نیروهای پلیس هم که در جست‌و‌جوی این خلافکار هستند، دلیل دیگری برای ناتوانی او در کارش به حساب می‌آیند. با وجود حضور تعداد زیادی از بازیگران سرشناس در بحران، معلوم نیست هر یک از آنها نقش کدام‌یک از شخصیت‌های مثبت و منفی ماجرا را بازی خواهند کرد./ کولیدر