شهر موشکی در سواحل خلیج‌فارس

شهر موشکی در سواحل خلیج‌فارس


با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه یکی از پایگاه‌های موشکی نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس رونمایی شد.در این پایگاه زیرزمینی انواع موشک‌های کروز دریایی نیروی دریایی سپاه در برد‌های مختلف به همراه خودروهای پرتابگر آنها به نمایش درآمده است.
فرمانده کل سپاه پس از  بازدید از یگان‌ها و سامانه‌های مستقر در این پایگاه تصریح کرد: منطق ما برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی، قوی شدن است.
به گزارش فارس، سلامی با اعلام این‌که دشمنان ما قدرت منطق ما را نمی‌پذیرند، افزود: آنها بر منطق قدرت تکیه دارند، لذا برای جلوگیری از تحمیل اراده سلطه‌طلبانه و برنامه آنها، راهی جز تقویت قدرت بازدارنده دفاعی و تهاجمی برای ما وجود ندارد.فرمانده کل سپاه این مجموعه را از جمله تاسیسات نگهدارنده موشک‌های راهبردی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد و گفت: آنچه امروز در این مجموعه می‌بینید یکی از چند تاسیسات نگهدارنده موشک‌های راهبردی نیروی دریایی سپاه است که در آن ستونی از موشک‌ها و سیستم‌های پرتاب آنها دیده می‌شود.
وی افزود: طول این ستون‌ها کیلومترها ادامه دارد و تعداد زیادی از این مجموعه‌ها در نیروی دریایی سپاه وجود دارد. سرلشکر سلامی تاکید کرد: این موشک‌ها با برد صدها کیلومتر، نقطه زن و دقیق، با قدرت تخریب بسیار بالا و قادر به عبور از تجهیزات جنگ الکترونیک دشمن است.
فرمانده کل سپاه با  اشاره به این‌که هم اکنون افسران جوان بیشماری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که سامانه‌ها را آماده برای هر گونه عملیات  آنی نگه می‌دارند، تاکید کرد: اگر اراده‌ای در شیاطین، مستکبران و دشمنان ما وجود داشته باشد، این جوانان شجاع و برومند، توطئه آنها را در نطفه خفه می‌کنند.