نسخه Pdf

مهمانخانه خونین

مهمانخانه خونین

تعداد بازیکن: یک تا 4 نفر زمان بازی: 30 تا 60 دقیقه گروه سنی: بالای 14 سال

قصه بازی این است: در سال1831 دهکده‌ای دورافتاده در منطقه آغدش، محل عبور مسافران زیادی است. یک عده از مسافران، مهمانخانه‌ای تاسیس می‌کنند که با استفاده از آن و بدون آن که پلیس بفهمد پول مسافران را به جیب بزنند. 
قطعات بازی شامل: 78کارت مهمان (70کارت مسافر و هشت‌کارت رعیت)، چهارکارت کمکی، یک صفحه بازی (هشت‌اتاق دارد)، کارت نفر اول، 30اسکناس 10فرانکی، 32نشان کلید اتاق در چهار رنگ قرمز، آبی، زرد و سبز، چهارنشان کلید سفید است.
برای شروع به هر بازیکن دو کارت رعیت، یک کارت کمکی، یک اسکناس 10فرانکی و هشت کلید اتاق (با توجه به رنگ مهره هر بازیکن) بدهید. یکی از کلیدها را به دلخواه روی یکی از اتاق‌ها قرار دهید و سه تا از کلیدهای سفید را به طور اتفاقی روی سه تا از اتاق‌ها بگذارید. در حالت بازی دو نفره 35تا از کارت‌های مهمان‌ها را از دور بازی خارج کنید و بقیه کارت‌ها را در منطقه ورودی مهمانخانه قرار دهید. این بازی در دو فصل انجام می‌شود و در هر فصل مسافران وارد مهمانخانه می‌شوند و هر فصل، زمانی تمام می‌شود که کارت‌هایی که در ورودی قرار دارند تمام شود. این بازی در راندهای مختلفی انجام می‌شود، ولی هر راند سه مرحله دارد. 
1. فاز خوشامدگویی. در این مرحله بازیکنی که شروع‌کننده بازی است به تعداد اتاق‌هایی که کلید روی آنها قرار دارد مهمان وارد مهمانخانه و اتاق‌ها می‌کند. 2. کارها و عملیات بازیکنان که در شب انجام می‌شود. 3. پایان راند که در صبح انجام می‌شود و این قسمت شامل سه بخش است 1. تجسس پلیس
 2. خروج مسافران 3. پرداخت حق‌الزحمه.
ضمیمه چار دیواری