اسدا... یکتا به «جلال» پیوست

اسدا... یکتا به «جلال» پیوست


 تهیه‌کننده فصل دوم سریال «جلال» گفت: این روزها تصویربرداری ما در شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد. علیرضا جلالی، تهیه‌کننده فصل دوم سریال جلال به کارگردانی حسن نجفی به فارس گفت: این روزها گروه تولید در شهرک سینمایی غزالی مشغول به تصویربرداری هستند.
وی ادامه داد: در این سکانس‌ها اغلب بازیگران اصلی کار حضور دارند و تا هفته آینده در همین لوکیشن خواهیم بود. این تهیه‌کننده همچنین با بیان لوکیشن بعدی سریال نیز بیان کرد: لوکیشن بعدی تبریز است و بعد از پایان تصویربرداری در شهرک غزالی به تبریز خواهیم رفت و تا پایان سریال دیگر تغییر لوکیشن نخواهیم داشت. جلالی درباره پایان تصویربرداری سریال نیز گفت: به امید خدا تا پایان امسال ضبط تمام می‌شود. وی ضمن اشاره به حضور بازیگر جدید در سریال جلال نیز افزود: یکی از بازیگرانی که به‌تازگی به سریال ما اضافه شده اسدا... یکتاست.
به هرحال بازیگران قدیمی و پیشکسوت سرمایه اصلی هنر کشور هستند و حضورشان برای ما سراسر تجربه است. عمار تفتی، حمیرا ریاضی، همایون ارشادی، مهران رجبی، اسدا... یکتا و... از جمله بازیگران این سریال هستند. قصه فصل دوم این سریال از سال ۳۸ آغازشده و تا بعد از انقلاب و جنگ میان ایران و عراق ادامه دارد. در این فصل به زندگی شهید سیدمحمدعلی قاضی‌طباطبایی (اولین شهید محراب انقلاب اسلامی) که از مبارزان شیعه در دوران پهلوی بود و سال ۵۸ شهید شد.