کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

 دامادی که چهار عضو خانواده همسرش را در زاهدان کشته بود، قبل از خودکشی بازداشت شد. قاتل، نوزدهم تیر امسال ازدواج کرد و یک ماه بعد با زنش دچار اختلاف شد و کارشان به دادگاه خانواده کشید. نوعروس درخواست مهریه‌اش را کرد و نزد خانواده‌اش رفت. شامگاه بیست و دوم دی امسال، داماد عصبانی برای بازگرداندن زنش به خانه پدری او رفت و وقتی پی برد او حاضر به بازگشت و ادامه زندگی با وی نیست، ابتدا پدرزنش را زخمی کرد، بعد همسرش، برادر او و خاله خانواده را با شلیک گلوله به قتل رساند و سپس متواری شد. سرانجام مخفیگاه متهم شناسایی شد. ماموران قصد بازداشت او را داشتند که وی تصمیم به خودکشی گرفت. ماموران توانستند او را از خودکشی منصرف و دستگیر کنند.
 سارقان طلافروشی خیابان سردار جنگل رشت دستگیر شدند. این دو سارق نقابدار هفته گذشته از طلافروشی، سرقت کرده بودند. آنها متواری بودند تا این‌که سرانجام با خودرویی که در تردد بودند، بازداشت شدند و طلاهای سرقتی از مخفیگاهشان کشف شد.
 دو فرزند سنگدل، مادر ۵۱ساله خود را که می‌خواست ازدواج کند به قتل رساندند و جسدش را آتش زدند. این زن 20آبان امسال در مشهد ناپدید شد. در جریان تحقیقات و با گذشت چندماه از این ماجرا، ماموران به دو فرزند ۱۸و۲۳ساله این زن مشکوک و آنها بازداشت شدند. آنها در ادامه تحقیقات اعتراف کردند برای این‌که مخالف ازدواج مادرشان بودند و با او اختلاف مالی داشتند، وی را کشته و در کوه‌های خلج اطراف مشهد، جسد را به آتش کشیده‌اند.
 درگیری مسلحانه در اطراف شهر سبزوار، دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت.  این افراد با استفاده از سلاح شکاری ساچمه‌ای با یکدیگر درگیر شده بودند. سه نفر زخمی این حادثه روانه بیمارستان شدند که یکی از آنها فوت شد. تاکنون هفت نفر در ارتباط با این درگیری مسلحانه در سبزوار دستگیر شده‌اند و تحقیقات از آنها برای مشخص شدن هویت قاتل ادامه دارد.