دستگیری عموی كودك‌آزار

دستگیری عموی كودك‌آزار



خیلی زود فضای مجازی پر شد از عكسش. عكس دلخراش پسربچه‌ای كه مردی قوی‌هیكل او را از تسبیح حلق‌آویز كرده بود. هر فرد روایتی برای این ماجرا داشت و تعداد دنبال‌كنندگان صفحه‌اش در اینستاگرام، روندی صعودی پیدا كرد. خیلی‌ها با لحنی تند او را خطاب قرار داده و می‌خواستند این عكس را حذف كند. وقتی با انتقاد تند كاربران فضای مجازی رو‌به‌رو شد عكس را از صفحه‌اش حذف كرد، اما ماموران پلیس ملایر او را با دستور قضایی بازداشت كردند. البته این ماجرا دو بازداشتی داشت، نفر دوم پدر كودك بود كه گفته می‌شود عكاس این صحنه بوده است.
معاون اجتماعی پلیس استان همدان در تشریح این ماجرا به جام‌جم گفت: پس از انتشار این عكس در فضای مجازی و واكنش هموطنان به آن، تحقیقات در این‌باره با دستور قضایی آغاز شد. بررسی‌های اولیه نشان داد، این ماجرا در یكی از روستاهای شهرستان ملایر رخ داده است. با شناسایی مرد جوان، ماموران ظهر دوشنبه او را با دستور قضایی دستگیر كردند كه در تحقیقات اولیه ادعا كرد؛ این عكس را برای شوخی و سرگرمی گرفته و پسربچه، برادرزاده‌اش است. او همچنین مدعی شد، عكاس پدر كودك بوده است و وقتی با واكنش منفی مردم در شبكه‌های اجتماعی رو‌به‌رو شده، عكس را حذف كرده است.
حسین بشری  بیان كرد: انگیزه واقعی فرد مذكور در دست بررسی است و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و متهم نیز بازداشت است. پدر كودك نیز با دستور قضایی بازداشت شده است.