باخت اول تیم یحیی در اراک

باخت اول تیم یحیی در اراک


گاهی وقت‌ها جایی می‌بازی که انتظارش را نداری. برای پرسپولیس نخستین باخت در لیگ بیستم همین حکایت را داشت؛ آنها به سپاهان نباختند، به استقلال نباختند، به فولاد هم نباختند، اما در اولین بازی تاریخ باشگاه‌شان در اراک به تیم سیزدهم‌جدول باختند. آلومینیوم اراک 2- پرسپولیس یک!
تیم رسول خطیبی تا هفته یازدهم فقط 2‌برد داشت، 4‌بازی متوالی طعم برد را نچشیده بود و در دو بازی آخرش هم موفق به گشودن دروازه حریفان نشده بود.
اما در فوتبال نتیجه بازی را نه آمار و ارقام قبلی رقم می‌زند و نه اسم و رسم تیم‌ها. فقط باید شجاع بود، برنامه داشت و جنگید. تیم رسول خطیبی دیروز هم جسور بود، هم برای شکست پرسپولیس برنامه داشت و هم برای رسیدن به این خواسته تا دقیقه‌90 جنگید. با این مشخصه‌ها حتی گل دقیقه 8 کمال کامیابی‌نیا هم چیزی را عوض نکرد. آلومینیومی‌ها در کمتر از 10‌دقیقه، روی دو ضربه ایستگاهی و با دو ضربه سر کار را تا قبل از دقیقه‌30 یکسره کردند تا نخستین شکست فصل در کارنامه یحیی ثبت شود.
دیروز و در دیگر بازی‌ها، فولاد با یک گل ماشین‌سازی تبریز را شکست داد تا دوباره به جمع مدعیان اضافه شود.
در آبادان هم جدال حساس دو تیم بالانشین صنعت نفت و سپاهان با برتری 2بر 1 سپاهان خاتمه یافت تا تیم محرم نویدکیا با کسب این سه امتیاز ارزشمند 22 امتیازی شود و هم‌امتیاز با استقلال در رده دوم جدول قرار بگیرد.
برنامه هفته سیزدهم
جمعه 10 بهمن
 سایپا - گل‌گهر (15)
 نفت‌ مسجدسلیمان- استقلال (15)
نساجی - ذوب‌آهن (15)

شنبه 11 بهمن
 تراکتور - آلومینیوم اراک (15)
 مس رفسنجان - صنعت نفت (15:30)
 پرسپولیس - ماشین‌سازی‌ (16:55)
 سپاهان - شهر‌خودرو (17)
 فولاد - پیکان (17:10)