انقلاب اسلامی به برکت خون حاج جلال‌ها صدها برابر گسترش خواهد یافت

انقلاب اسلامی به برکت خون حاج جلال‌ها صدها برابر گسترش خواهد یافت

ویژه‌برنامه مجازی ضیافت شهدا با محوریت کتاب
حاج جلال و با حضور دبیرکل نهاد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، خانواده شهیدان حاجی‌بابایی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور و نویسنده کتاب صبح دیروز ،  ۱۶  بهمن ماه برگزار شد.
در این برنامه دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور در ارتباط مجازی با بیان این‌که این کتاب و این خانواده نمونه برجسته‌ای از خانواده معظم شهدا هستند اظهار کرد: روز گذشته رهبر معظم انقلاب تصریح کردند نسبت به مادران شهدا تولیدات هنری و فرهنگی بسیار کمی صورت گرفته و باید این ظرفیت را بیشتر مورد استفاده نویسندگان و هنرمندان قرار ‌گیرد.
مختارپور با بیان این‌که سرنوشت این عزیزان صرفا یک کتاب خواندنی و داستانی نیست افزود: به عنوان نمونه در  کتاب حاج جلال ویژگی‌های بسیاری چون  رزق حلال، جهد و تلاش، بیان صادقانه را می‌بینیم که  همه آنها درس بزرگی برای ماست.
وی تصریح کرد: نویسنده با قلمی شیوا خود مطالب را بیان کرده است. برخی از کتاب‌ها هستند در حوزه دفاع مقدس که چند سال طول می‌کشد تا مورد توجه قرار گیرد اما این کتاب از همان روز اول مورد توجه و مطالعه و اقبال قرار گرفت و امیدواریم این نوع کتاب‌ها در کتاب‌های درسی ما و در دانشگاه‌ها
ورود کند.
 حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین قمی:
این نهضت باید صدبرابر شود
حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین محمد قمی نیزدراین نشست با بیان این‌که کتاب به خوبی مطالب را بیان کرده است افزود: این کتاب یکی از برکات خانواده شهیدان حاجی‌بابایی است و امروز در ترویج مکتب ایثار و شهادت باید کمک حال خانواده شهدا برای بیان واقعیت‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی
باشیم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان این‌که این نهضت باید صدبرابر شود، ارائه آثار مربوط به شهدا را ماندگار و برکتی برای کشور دانست و گفت: استان همدان شهدای بزرگی را پرورش داده و تقدیم کشور کرده است.
وی با بیان این‌که با برگزاری این برنامه ویژه و شخصیت‌های برجسته همدان از حوزه هنری همدان و کتابخانه‌ها توقع بسیار زیادی پیدا کردیم افزود: به مبلغان اعلام کردیم که کتاب «حاج‌جلال» را مطالعه و ارزش‌های آن را که برگرفته از ارزش‌های اسلامی، انقلابی و مکتب امام است، ترویج کنند.
 کار برای انقلاب اعتقاد همیشگی
«حاج جلال» است
همچنین حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس و برادر شهیدان حاجی‌بابایی در این نشست با بیان این‌که داماد حاج جلال مقابل چشمانش ترکش می‌خورد و شهید می‌شود خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز در سفر به استان همدان حاج جلال و خانواده را دیدند و نام شهید حاجی‌بابایی را آوردند.
وی یادآورشد: حاج جلال همیشه اعلام می‌کرد باید برای انقلاب کار کنیم به طوری که وقتی می‌خواستم وزیر آموزش و پرورش شوم برای مشورت با ایشان تماس گرفتم که گفتند اگر فکر می‌کنید آنجا بیشتر مفید هستید، بروید. در تمام مدت نمایندگی هم تاکنون نشده که برای بنده در جایی تبلیغ کرده باشند.