نسخه Pdf

هنر مدرن

هنر مدرن

تعداد بازیکن: 3 تا 5 نفر زمان بازی: 45 دقیقه

در هنر مدرن، بازیکنان در نقش موزه‌دارهایی هستند که می‌خواهند در هر دور تابلوهای نقاشی را که به‌دست می‌آورند به بهترین قیمت بفروشند. بازی اصلی آن در خارج از کشور طراحی و ساخته شد اما شرکت سرزمین ذهن زیبا بازی را بومی کرده است.
برای شروع، صفحه بازی را وسط بگذارید و به هر بازیکن صد دلار و یک صفحه‌ که نشان‌دهنده موزه است، بدهید. کارت تابلوهای نقاشی را با هم قاتی کنید و به هر بازیکن ده کارت بدهید. این بازی در چهار دور برگزار می‌شود و در هر دور بازیکنان تابلوها را برای حراج می‌گذارند و زمانی که پنجمین تابلو از یک هنرمند رو شد آن دور به پایان می‌رسد و تابلوهایی که در این دور خریداری شده بودند به بانک فروخته می‌شوند و در ازای آن پول دریافت می‌کنید.
پنج نوع حراج وجود دارد و روی هر کارت علامتی وجود دارد که نشان‌دهنده نوع حراج تابلو هست: 1-حراج آزاد(بازیکنان بدون رعایت نوبت، قیمت پیشنهادی‌شان را اعلام می‌کنند و تابلو به بیشترین قیمتی که درخواست شود فروخته می‌شود) 2-حراج تک‌پیشنهادی(هر بازیکن یک پیشنهاد می‌دهد و به بالاترین قیمت فروخته می‌شود) 3-حراج محرمانه(هر بازیکن مبلغ پیشنهادی را در دستش می‌گیرد و به بقیه نشان نمی‌دهد. همزمان همه‌ قیمت‌شان را رو‌می‌کنند و کسی که بیشترین قیمت را داشته باشد تابلو را به‌دست می‌آورد) 4-حراج با قیمت تعیین‌شده(حراج‌کننده قیمتی را برای تابلو تعیین می‌کند و بقیه به نوبت فرصت دارند آن تابلو را بخرند یا انصراف دهند) 5- حراج‌ دوگانه(بازیکنی که این کارت را رو کند همزمان می‌تواند دو کارت را برای حراج بگذارد. بعد از دور چهارم بازیکنی که بیشترین امتیاز و دارایی را داشته باشد برنده‌ است).
ضمیمه نوجوانه
تیتر خبرها