مایوس شدن دشمنان با مشارکت حداکثری

مایوس شدن دشمنان با مشارکت حداکثری

علیرضا سلیمی عضو هیات‌رئیسه مجلس


حضور حداکثری مردم در انتخابات از این جهت اهمیت بسیاری دارد که تضمین‌کننده امنیت و استقلال بیشتر کشور است و می‌تواند آنهایی را که سال‌ها به‌دنبال بهره‌برداری از فشار حداکثری برای ایجاد انشقاق بین حاکمیت و مردم بودند مایوس سازد.
حضور حداکثری در انتخابات به معنای یکپارچگی ملی و استواری در مسیر است. همچنین چنین مشارکتی می‌تواند خط‌بطلانی بر جنگ روانی ایجاد شده علیه ما باشد.
البته در این بین ممکن است مردم دغدغه‌هایی داشته باشند که بحق است اما واقعیت این است که باید با حضور گسترده اجازه ندهیم مسیری که موجب فشارهای وارده بر مردم شده است تقویت شود؛ بلکه حضور پرشور می‌تواند زمینه‌ای برای ایجاد گشایش‌های بیشتر باشد.
در این انتخابات دشمنان منتظر مشاهده نتیجه اعمال فشار در اراده ملت هستند. پس با حضور گسترده و معنادار می‌توانیم آنها را نا‌امید کنیم.
موضوع دیگر این است که هر‌چند مردم در انتخاب خود آزاد هستند اما روشن است که انتخاب گزینه توانمند و دارای برنامه که فارغ از نگاه احساسی و دارای نگاه عقلانی برای باز کردن گره‌های کشور باشد بر توفیقات ما خواهد افزود. در این مسیر باید از تجربیات گذشته استفاده کنیم چرا که گذشته می‌تواند چراغ راه آینده باشد و این تجربه می‌تواند به مردم در جهت انتخاب گزینه مطلوب کمک‌کند.