حق با شماست

حق با شماست

# پروتکل _ جریمه
خاوری از یزد:
رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حداقل رسیده و بسیاری از مردم دیگر از ماسک استفاده نمی‌کنند. چرا دولت سازوکار جریمه را جدی نمی‌گیرد؟

 # میوه _ نظارت
شهروندی از مشهد:
قیمت میوه بعد از تعطیلات نوروز بیش از 30 درصد افزایش داشته است و مانند همیشه نظارتی نیز وجود ندارد.

 # بیمه _ شخص ثالث
جمالی از تهران:
افزایش نرخ دیه باعث افزایش بسیار زیادحق بیمه شخص ثالث خودروها شده است. با این وضع احتمال دارد بسیاری از رانندگان از بیمه کردن خودروی خود منصرف شوند.

 # بورس _ اعتماد
خلیلی از تهران:
ادامه روند ریزش بورس از سال 99 همچنان ادامه دارد و به علت بی‌اعتمادی مردم به این بازار، شاهد خروج پول از بازار سرمایه و در نتیجه ورود نقدینگی به بازارهای موازی و تورم هستیم.

 # بابل _ آب
زند از بابل:
کم‌آبی در روستاهای شهر بابل با توجه به وجود سد البرز همچنان ادامه دارد. چرا فکری برای لوله‌کشی از این سد و تامین آب شرب اهالی این روستاها نمی‌شود؟

 # واکسن _ پزشک
جمعی از شهروندان:
بسیاری از کشورها بخش قابل توجهی از مردم خود را واکسینه کردند. این درحالی است که هنوز جامعه پزشکی کشورمان به طور کامل واکسینه نشده‌اند. چرا؟

 # آرایشی _ تقلب
بلقار از تهران:
از وزارت بهداشت درخواست می‌شود نظارت بیشتری در تولید و واردات محصولات آرایشی و بهداشتی داشته باشد، چرا که تقلب و اجناس بی‌کیفیت در بازار بسیار زیاد شده‌است.

 # بازنشسته _ گلایه
شهروندی از بابلسر:
بازنشسته تامین اجتماعی هستم با حقوق 750 هزار تومان و پنج فرزند مجرد. با این اوضاع یارانه بنده قطع شده است و کسی پاسخگوی اعتراضات نیست.

# بلیت- هواپیما
پیری از تهران:
از سازمان هواپیمایی تقاضا دارم پول بلیت پروازهای کنسل شده به‌دلیل شیوع کرونا عینا عودت داده شود.