خودکشی مادر و پسر در غرب تهران

خودکشی مادر و پسر در غرب تهران


مادر و پسر در خانه‌شان در غرب تهران خودکشی کردند. پسر جوان جان باخت اما مادرش زنده ماند. ساعت17 پنجشنبه بیست و ششم فروردین امسال مردی به کلانتری آزادی تهران رفت و گفت: ساکن شهرستانم اما خواهر 45ساله‌ام که با پسر 25ساله‌اش زندگی می‌کند، ساکن تهران هستند. پنج ساعت قبل خواهرم درحالی‌که گریه می‌کرد با من تلفنی حرف زد و گفت حال فرزندش خوب نیست و بعد تلفنش قطع شد. بعد هر چه به خانه‌شان و تلفن او و پسرش زنگ زدم پاسخ ندادند. از شهرستان راهی تهران شده و مقابل خانه‌شان در طبقه سوم ساختمانی در حوالی آزادی رفتم. در را باز نکردند و همسایه‌ها نیز از آنها خبری نداشتند. می‌ترسم بلایی سرشان آمده باشد.
 در ادامه، مأموران با هماهنگی قضایی همراه آتش‌نشان‌ها به آنجا اعزام و قفل در آپارتمان را شکسته و وارد خانه شدند. آنها مشاهده کردند جسد پسر جوان در اتاق نشیمن افتاده و مادرش هم نیمه‌جان در چند قدمی او افتاده است. زن میانسال که به‌سختی حرف می‌زد، مدعی شد پسرش با خوردن قرص به زندگی‌اش پایان داده و او هم به‌خاطر این‌که طاقت دوری از پسرش را نداشته، با خوردن قرص خودکشی کرده است.
در ادامه تحقیقات مشخص شد، 24ساعت از مرگ پسر جوان گذشته و هیچ علائمی از خودکشی در خانه پیدا نشد. با دستور بازرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران قرار شد بعد از بهبود این زن، از او تحقیقات لازم انجام شود.