سروش، برانكو را امیدوار كرد

كریمی باز هم برابر پرسپولیس باخت

سروش، برانكو را امیدوار كرد

علی كریمی باز هم برابر پرسپولیس شكست خورد. یكی از محبوبترین بازیكنان یكی دو دهه اخیر پرسپولیس هر بار در هر لباسی و با هر تیمی برابر پرسپولیس قرار گرفته تسلیم شده تا نزد هواداران قرمز محبوب‌تر شود. 
دو تیم سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران در مرحله یك هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه سردار جنگل رشت برابر هم قرار گرفتند كه این بازی با تك‌گل دقیقه 93 سعید كریمی به سود پرسپولیس به پایان رسید. 
برانكو برای این بازی از بوژیدار رادوشوویچ، شایان مصلح، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، احمد نوراللهی، مهدی شریفی (46: ماریو بودیمیر)، سیامك نعمتی (78: سعید كریمی)، سروش رفیعی، امید عالیشاه و علی علیپور استفاده كرد تا چهار بازیكن جدید پرسپولیس اولین بازی خود را برای قرمزها انجام دهند. 
مهدی ترابی كه مانند نوراللهی از سفر جام ملتها برگشته بود برخلاف بازیكن قدیمی پرسپولیس،‌ در این بازی استراحت كرد. نكته امیدواركننده این بازی حضور درخشان سروش رفیعی بود كه نبود بزرگ بازیكن طراح در میانه زمین قرمزها را پوشش داد و آنها را به نیم‌فصل دوم امیدوار كرد. برانكو كه با حكم كمیته انضباطی، این بازی را از جایگاه ویژه می‌دید، مانند لیگ برتر كه با گل لحظه آخری آدام همتی به برتری رسید، در این بازی هم با گل لحظه آخری یك بازیكن گمنام به پیروزی رسید. 
​​​​​​​
 بازی خانگی 
پرسپولیس در مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی باید در ورزشگاه آزادی برابر پدیده بازی كند و درصورت برد در نیمه نهایی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به دیدار سپاهان برود. برنده آن بازی در فینال مقابل داماش گیلان خواهد ايستاد. 

 مشكل نوراللهی جدی نیست
احمد نوراللهی كه بلافاصله بعد از بازگشت تیم ملی به اردوی پرسپولیس اضافه شده و در بازی پنجشنبه مقابل سپیدرود هم بازی كرده بود، در نیمه دوم این بازی دچار آسیب شد. در ابتدا به‌نظر می‌رسید این مصدومیت بسیارجدی باشد؛ اما معاینات تكمیلی كادر پزشكی پرسپولیس مشخص كرد مشكلی برای همراهی تیمش ندارد. 

 تمرین امروز تعطیل شد
برانكو بعد از صعود تیمش به مرحله یك چهارم جام‌حذفی، تمرین امروز را تعطیل كرد.
شاگردان برانكو ایوانكوویچ در بازی خارج از خانه مقابل سپیدرود به برتری رسیدند و در مرحله بعد جام حذفی باید مقابل پدیده بازی كنند. اتفاقا اولین بازی پرسپولیس در نیم‌فصل دوم لیگ برتر هم مقابل همین تیم پدیده است كه چهارشنبه همین هفته برگزار می‌شود.  كاروان پرسپولیس كه بلافاصله بعد از بازی با سپیدرود به تهران بازگشت، دیروز تمرین ریكاوری را برگزار كرد و امروز تمرین نخواهد داشت.

 بشار برگشت
بشار رسن، هافبك عراقی پرسپولیس بامداد دیروز به تهران بازگشت. رسن كه بعد از همراهی تیم ملی عراق در جام ملت‌ها، به استراحت رفته بود، قرار بود یكشنبه هفته قبل به تهران برگردد كه به دلیل مشكلات مربوط به گذرنامه، دیروز به تهران برگشت.