شخصیت پیچیده حشمت

شخصیت پیچیده حشمت

ارجمند  درباره شخصیت حشمت فردوس، محوریت آن در سریال و اتفاقاتی كه گاهی در بعضی بخش‌ها كمی اغراق‌آمیز به چشم می‌آیند در پاسخ به خبرنگار جام‌جم  گفت: من کارم را انجام دادم و دیگر کاری با کسی ندارم، حشمت شخصیت پیچیده‌ای دارد. کسی که می‌خواهد حشمت را تحلیل کند باید دوباره از قسمت اول «ستایش» شخصیت فردوس را ببیند و بشناسد. حشمت جایی بزرگ شده است که نمی‌پذیرد ستایش را با پسرش در اتاق باغبان ببیند و مشکلش با ستایش از همان‌جا شروع می شود. حشمت فردوس همین بود؛ حال می‌خواهید بازی او را باور کنید،
می‌خواهید باور‌نکنید.  
او همچنین از ارائه سبک زندگی توسط حشمت فردوس و متنی که سعدی مطلبی نوشته گفت و افزود:  من در حال تحلیل و تحقیق درباره متن «ستایش ۳» نوشته مطلبی هستم چون حشمت برایم خیلی دوست‌داشتنی بود. من در این 60 سالی که با خیلی از گروه‌ها کار کردم می توانم بگویم مطلبی در فیلمنامه نویسی یک حکیم است.
ارجمند درباره محمد داستان هم گفت: محمد منفعل نیست. او از حشمت درس می‌گیرد. درام یعنی این‌که حشمت خیلی طول کشید تا به «ستایش» بگوید عروس. همه شخصیت‌های این سریال در حال رشد و بزرگ شدن هستند. حشمت سبک زندگی خودش را داشت و خیلی چیزها به مخاطب یاد داد.