اعتیاد به گاز فندك، علت انفجار مرگبار پژو!

ادعای تنها مظنون مرگ مشكوك دختر نوجوان در سعادت‌آباد

اعتیاد به گاز فندك، علت انفجار مرگبار پژو!



كارمند صرافی كه در ماجرای مرگ مشكوك دختر 17 ساله بازداشت شده است در جریان تحقیقات پلیسی مدعی شد اعتیاد دختر نوجوان به گاز فندك، باعث انفجار مرگبار در خودرویش شده است.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، شامگاه ششم آبان امسال یكی از ماموران كلانتری شهرك غرب باساسان غلامی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و ازمرگ مشكوك دختر 17 ساله‌ای در بیمارستان بهمن خبرداد. در این مرحله با تحقیق از پدر دختر فوت شده معلوم شد دخترش همراه راننده پژوپارس در منطقه سعادت آباد بوده كه آن پسر زنده و در بیمارستان مطهری بستری است. این در حالی بود كه پزشكان در بررسی اولیه اعلام كردند آثار استنشاق گاز در ریه آن دختر بوده وبدن او دچار سوختگی نشده است.
همزمان با مرگ مشكوك این دختر، پسر 20 ساله به نام سهیل كه دست و سر و صورتش دچار سوختگی شده، دیروز نزد بازپرس شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی منتقل شد و به او گفت: در صرافی كارمی كنم دوستم هم محلی دختر نوجوان بود و از سه سال پیش كه به خانه دوستم درشهرك غرب می‌رفتم، دختر جوان را می‌دیدم. هفت ماه پیش با شیوا دوست شدم و به هم علاقه‌مند شدیم. ما در بوستان و كافی شاپ همدیگر را ملاقات می‌كردیم و به هم وابسته شده بودیم. چند وقت قبل فهمیدم شیوا به مصرف گاز فندك اعتیاد دارد. اوچندبارهم مقابل خودم مصرف كرد. چندی پیش پی بردم شیوا مسلمان نیست. چون عاشقش بودم می‌خواستم او نیز مسلمان شود. حتی او را به خانواده‌ام معرفی كردم. او را به مراسم مذهبی مان در تاسوعا و عاشورا بردم. مادر شیوا باپی بردن به رابطه مان خواستار جدایی مان بود كه سر همین موضوع كمتر همدیگر را می‌دیدیم. روز ششم آبان امسال شیوا تلفنی با من حرف زد و خواست شب همدیگر را ملاقات كنیم كه قبول كردم.
سهیل ادامه داد: ساعت 18 و 30 دقیقه از صرافی بیرون آمدم. موتورم را خانه گذاشته و با خودروی پژویم به صد متری خانه شیوا رفتم و با سوار كردنش ادامه مسیر دادم. زمانی كه به تقاطع دادمان-خوردین منطقه سعادت آباد نزدیك شدیم، خواست توقف كنم. چون باران می‌آمد شیشه ‌های خودرو را بالا بردم. دوباره گاز مصرف كرد و بعد خواست سیگار بكشد كه داخل ماشین منفجر شد. از ماشین پیاده شد و چند قدمی برداشت و روی زمین افتاد. زن پرستاری كه در حال عبور از آنجا بود به شیوا كمك كرد و با اورژانس تماس گرفت و من دستانم را در جوی آب گذاشتم تا سرد شود.بعداز چند روز متوجه شدم شیوا فوت شده و خیلی شوكه شدم.
پسر جوان در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد. قرار شد پزشكی قانونی علت مرگ دختر نوجوان را اعلام كند. همچنین تیمی از كارشناسان پلیس خودرویی كه در آن حادثه رخ داده را بررسی كنند.