استراماچونی: بازی با صنعت، سخت ترین بازی ماست

استراماچونی: بازی با صنعت، سخت ترین بازی ماست

استقلالی كه در پنج هفته نخست لیگ برتر بردی نداشت، حالا به دنبال پنجمین برد متوالی خود در لیگ برتر است. البته استراماچونی، خوب می‌داند كسب هر برد در لیگ ایران چقدر دشوار است. او در نشست خبری بازی با صنعت نفت با تاكید بر این مساله گفت: شنیده بودم كه لیگ ایران اصلا آسان نیست. الان كه این جا هستم متوجه شدم واقعا لیگ سختی است و شما می‌توانید مقابل هر تیمی امتیاز از دست دهید و همه بازی‌ها سخت است. حتی اگر با تیم ته جدولی بازی داشته باشید، نمی‌توانید بگویید بازی راحتی در پیش دارید. متاسفانه ما پنج امتیاز راحت را مقابل ماشین‌سازی، فولاد و ذوب‌آهن از دست دادیم كه شایسته از دست دادن امتیاز نبودیم. امیدوارم این به ما درس داده باشد كه تا آخرین لحظه بازی عملكردمان را حفظ كنیم.
سرمربی استقلال با بیان این‌كه احتمالا تیمش را با همان تركیب دیدار با تراكتور به مصاف صنعت نفت می‌فرستد، درباره شناختش از حریف آبادانی گفت: همان‌طور كه در مصاحبه قبلی‌ام گفته بودم، به نظرم صنعت نفت با توجه به بازیكنان ارزانی كه دارد بهترین نتیجه را گرفته است. آنها یك ذهنیت واضح و روشن برای روش بازی‌شان دارند. برای ما بازی سختی خواهد بود چون مدل بازی آنها به شكلی است كه می‌تواند برای استقلال مشكل‌ساز باشد. من با بازیكنانم شفاف صحبت كردم كه این بازی، تست بلوغ ما است. از زمانی كه در ایران هستم، بازی با صنعت نفت مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی‌مان است. بازیكنان باید این موضوع را درك كنند.
استراماچونی، در پایان درباره ارزیابی خودش از شانس‌های قهرمانی در لیگ برتر نیز گفت: در مورد تیم‌های مدعی ترجیح می‌دهم صبر كنم نیم‌فصل تمام شود چون فكر می‌كنم وقتی با تمام این تیم‌ها بازی كرده باشیم، می‌توانم ایده داشته باشم. قطعا تا الان تراكتور و پرسپولیس بهترین تیم‌هایی هستند كه ما با آنها بازی كردیم.