خدمت در رادیو معارف یك توفیق الهی است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی:

خدمت در رادیو معارف یك توفیق الهی است



به گزارش روابط عمومی رادیو معارف حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی
-نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران- به همراه امیر تقی‌خانی _معاونت فرهنگی اجتماعی و سخنگوی ارتش_ و سرهنگ تندرو _رئیس روابط‌عمومی ارتش_ طی نشستی با مدیران رادیو معارف بر همكاری بیش از پیش این دو مجموعه تاكید كردند .
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در این نشست خدمت در رادیو معارف را توفیق الهی دانست و با تشریح خدمات ارتش در عرصه‌های مختلف، انعكاس این خدمات در رسانه ملی به‌ویژه رادیو معارف را خواستار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این دیدار به برنامه‌های فرهنگی ارتش اشاره كرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای سه وجهه و چهره است؛ چهره نظامی، معنوی و خدمت‌رسانی كه در هر سه زمینه ایفای نقش می‌كند.
حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به برگزاری و اقامه روزانه هزار نماز جماعت در واحدهای مختلف ارتش، درباره طرح فرهنگی مصباح و فعالیت بیش از 12 هزار حافظ قرآن و برپایی بیش از 7000 كلاس قرآنی نكاتی را ارائه دادند.
مسعودكاویانی _سرپرست رادیو معارف_ در این دیدار ضمن خوش آمد به حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی و هیأت همراه به رادیو معارف به ظرفیت‌های گوناگون رادیو معارف برای پوشش فعالیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره كرده و نقش ارتش را در به پیروزی رسیدن، تثبیت و حفظ انقلاب اسلامی بسیار مفید و موثر ارزیابی كرد.