حقایق ونزوئلا را در پرس‌تی‌وی ‌ببینید

حقایق ونزوئلا را در پرس‌تی‌وی ‌ببینید


خسوس سیلوا خبرنگار پرس‌تی‌وی در ونزوئلا درباره دلایل حضورش در این شبكه و سختی‌های تهیه گزارش برای پوشش اعتراضات و درگیری‌ها در ونزوئلا سخن گفت.
خبرنگار پرس‌تی‌وی در كاراكاس  به مهر گفت:  به نظر من، پرس‌تی‌وی در این زمینه نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را ایفا می‌كند. این شبكه به مخاطبان خود فرصت می‌دهد كه بتوانند از زوایای متفاوتی به تحولات كشورهای مختلف بنگرند و آن را با آنچه توسط رسانه‌های جریان سلطه مخابره می‌شود، مقایسه كنند. به اعتقاد من، پرس‌تی‌وی توانست هژمونی آمریكا در حوزه رسانه و خبر را بشكند برای نمونه، اگر نگاهی به اخبار مرتبط با كشور خودم یعنی ونزوئلا بیندازید، قطعا متوجه خواهید شد كه حقایق آن چیزی است كه توسط پرس‌تی‌وی منعكس می‌شود، نه رسانه‌های غربی.
خبرنگار پرس‌تی‌وی در كاراكاس در پایان یادآور شد: بارها بوده كه برای پوشش اعتراضات و درگیری‌ها در ونزوئلا به همراه تیم خود به خیابان‌ها رفتیم و درگیری‌های شدیدی را شاهد بودیم. گروه‌های مخالف حكومت كه از حمایت آمریكا برخوردار بودند از هیچ اقدامی برای بی‌ثباتی و سرنگونی دولت مادورو فروگذار نمی‌كردند و همین مساله شرایط را برای تهیه گزارش سخت می‌كرد به نحوی كه حتی در مواقعی احساس می‌كردیم كه هر لحظه ممكن است جان خود را از دست بدهیم.