نقل و انتقالات

نقل و انتقالات

 بازگشت آرش افشین به فولاد
آرش افشین در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال كشور برای فولادخوزستان به میدان خواهد رفت. آرش افشین كه با حضور افشین قطبی در فولاد، در تمرینات این تیم حضور داشت تا بتواند نظر این سرمربی را جلب كند، در نهایت به عضویت تیم فولاد در آمد و قرارداد او در هیات فوتبال خوزستان ثبت شد./ ایسنا

 قرارداد لیكنز با تراكتورسازی رسمی شد
جرج لیكنز، سرمربی تراكتورسازی قرارداد خود را در هیات فوتبال تبریز ثبت كرد تا  بتواند در نخستین دیدار تیمش در نیم‌فصل دوم برابر نفت مسجدسلیمان روی نیمكت بنشیند. جورج لیكنز سرمربی بلژیكی تیم تراكتورسازی به همراه دستیار هموطن خود پاتریك قرارداد خود را با باشگاه تراكتورسازی به ثبت رساند. همچنین ساسان انصاری نیز كه در روزهای اخیر به اردوی سرخ‌پوشان ملحق شده، امروز با حضور در هیات فوتبال آذربایجان شرقی قرارداد خود را به ثبت رساند.

 امین منوچهری شاگرد علی دایی شد
امین منوچهری، مهاجم نیم فصل اول تیم فوتبال سپیدرود پس از تایید علی دایی به سایپا پیوست. به گزارش ورزش سه، منوچهری فصل گذشته در نفت تهران بازی می‌كرد و در لیگ هفدهم به سپیدرود پیوست. با این حال ثابت نبودن در ترکیب مسابقات نیم فصل اول سبب شد تا منوچهری تصمیم به ترك باشگاه بگیرد و در پنجره زمستانی به صورت آزمایشی در تمرینات تیم فوتبال سایپا شركت كرد. در نیم فصل دوم، حضور امین منوچهری و آرمان رمضانی در خط هجومی نارنجی‌پوشان می‌تواند این تیم را در بازی هوایی به قدرت بیشتری برساند.

 اکبر ایمانی به تراکتور پیوست
اکبر ایمانی، بازیکن سابق تیم صنعت نفت آبادان به تیم تراکتورسازی پیوست. به گزارش سایت باشگاه تراکتورسازی، این بازیکن ۲۷ ساله در پست هافبک بازی می‌کند و پیش از این در تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، پدیده مشهد و صنعت نفت آبادان بازی کرده است. او سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ایران را در کارنامه دارد.