«از سرنوشت»  15 بهمن كلید می‌خورد

«از سرنوشت» 15 بهمن كلید می‌خورد

تصویربرداری سریال 50 قسمتی «از سرنوشت» با داستانی امید‌بخش در مورد زندگی، با مشخص‌شدن تعدادی از بازیگران از 15 بهمن‌ (فردا) در تهران شروع می‌شود.
به گزارش سیما فیلم؛ علی‌اكبر تحویلیان تهیه‌كننده این سریال در ارتباط با این مجموعه تلویزیونی 50 ‌قسمتی كه به سفارش گروه فیلم و سریال شبكه دو سیما تهیه می‌شود، گفت: از یك ماه گذشته پیش‌تولید این مجموعه تلویزیونی را شروع كردیم و تصویربرداری كار از 15 بهمن در تهران شروع می‌شود.
وی ادامه داد: این سریال 50 ‌قسمتی در دو فصل تهیه می‌شود كه كارگردانی فصل نخست آن را محمدرضا خردمندان و فصل دوم را علیرضا بذرافشان به‌‌عهده‌دارند.
تحویلیان تصویر‌برداری بیشتر مكان‌های فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی را در تهران عنوان كرد و افزود: تاكنون حضور بازیگرانی چون؛ امین تارخ، مجید واشقانی، كامران تفتی، لیلا بلوكات، مریم كاظمی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا قطعی شده است.
سریال از «سرنوشت» به سرپرستی محمد‌محمود سلطانی و توسط جمعی از نویسندگان نظیر روح‌ا... صدیقی، سارا خسروآبادی و مسعود كرمی نوشته ‌شده و داستان آن در ارتباط با سرنوشت دو كودك از سن كم تا جوانی است كه زندگی آنان را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوهاست.
سریال 50 قسمتی از سرنوشت به كارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در دو فصل برای پخش از شبكه دوی سیما تهیه می‌شود.