حق با شماست

حق با شماست

# مسکن - بازار
كیوانی از تهران: 
مدیریت ضعیف در مورد مسكن باعث افزایش قیمت زیادی شده است و دولت محترم كماكان هیچ اقدامی بابت كنترل این بازار و حمایت از مصرف‌كنندگان صورت نمی‌دهد.

# سبد ـــ کالا
صبوری از تهران: 
تمامی كارمندان دولت حتی با دریافتی حقوق بالا، سبد كالا را از دولت دریافت کرده‌اند، ولی بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی با هزاران دلیل و بهانه از دریافت این بسته حمایتی محروم ماندند.

# مدیریت ـــ کارخانه
قریشی از اراك:
 تعطیلی اكثر كارخانه‌ها ضعف مدیریتی بوده و به تحریم‌ها ارتباط چندانی نداشته است. امیدوارم مسؤولان كشور دلسوزی بیشتری راجع به این موارد داشته باشند.

# خود ـــ تحریمی
فروغی از لاهیجان: 
دولت در مهار گرانی اجناس كه اصلا ربطی به تحریم ندارد و خسارتی جبران‌ناپذیر برای مردم داشته است هیچ اقدامی صورت نداد و به نوعی دچار خودتحریمی از سوی تولیدكنندگان شدیم.

# لوازم ـــ یدکی
لاهوتی از تهران: 
صنعت خودروسازی كشور آنقدر وابسته به لوازم یدكی خارجی است كه باعث افزایش قیمت خودرو و بیكاری كارگران داخل شده است.

# بیمارستان ـــ فیروزگر
نور از تهران:
 كمبود بهیار در شیفت شب بیمارستان فیروزگر باعث نارضایتی بیماران و همراهان شده است و متاسفانه هیچ اقدامی از سوی مسؤولان این بیمارستان بابت تامین نیروی انسانی در این حوزه صورت نگرفته است.

# بزرگراه ـــ خاموشی
شعبانی از پردیس: 
اتوبان تهران - پردیس فاقد روشنایی لازم است و این موضوع باعث تصادفات بسیاری شده. با توجه به عوارضی كه خودروهای عبوری برای استفاده از این اتوبان پرداخت می‌كنند چرا این مشكل برطرف نمی‌شود؟

# پارک‌وی ـــ دستفروش
دهلاوی از تهران: 
متكدیان و دست‌فروشان خردسال در چهارراه پارك‌وی با حضور در وسط خیابان باعث مزاحمت برای شهروندان می‌شوند.