برخواه: علی حسینی صلاح خودش را بهتر می‌داند

كیانوش با فدراسیون هماهنگ است و تنهایی تمرین می‌كند

برخواه: علی حسینی صلاح خودش را بهتر می‌داند

مثل همیشه آرام و خونسرد. حتی حضور این همه خبرنگار در تمرین تیم ملی هم كه سكوت سالن را برهم زده بودند آرامش او را برهم نزد. برخواه اتفاقا به استقبال همه خبرنگاران آمد و شمرده شمرده هر سوالی كه پرسیدند را پاسخ داد.

 شرایط اردو در حال حاضر چطور است؟
اردوی كنونی از ۲۸ دی آغاز شده و خوشبختانه بچه‌ها در شرایط مطلوبی به تمرین می‌پردازند. اردوی تیم ملی ابتدا با ۱۲ نفر استارت خورد و سپس بعد از مسابقات قهرمانی كشور با ۱۷ ورزشكار پیگیری شد. تا یك ماه آینده جمعی از نفرات از اردو كنار می‌روند تا به تركیب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در چین برسیم. 

 در مجموع شرایط اردو چطور است؟
در مجموع شرایط اردو راضی‌كننده است و امیدوارم تا مسابقات جام فجر به شرایط ایده‌آل برسیم تا در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را كسب كنیم. 

 كمی درباره مسابقات گزینشی المپیك ۲۰۲۰ توكیو حرف می‌زنید؟
طبق قوانین جدید ورزشكاران برای حضور در المپیك باید شش مسابقه گزینشی را پشت سر بگذارند و مدعیان این مسابقات در یك مسابقه گزینشی شركت كردند. جام فجر و مسابقات قهرمانی آسیا هر دو گزینشی المپیك هستند و امیدوارم در آنها نتیجه قابل قبولی كسب كنیم. تا پیكار‌های جهانی كه در تایلند برگزار خواهد شد هم ورزشكاران ما در سه مسابقه گزینشی شركت می‌كنند. جام فجر نیز به عنوان یكی از مراحل گزینشی المپیك محسوب می‌شود كه ورزشكاران در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند و سپس راهی قهرمانی آسیا خواهند شد. 

 كیانوش رستمی چطور؟ او در جام فجر شركت نمی‌كند؟ 
او برنامه‌های خود را با فدراسیون هماهنگ كرده و قرار است در جام پادشاهی تایلند شركت كند. 
 سعید علی حسینی در این اردو هم حضور ندارد. خیلی‌ها می‌گویند كه او دیگر در اردوها شركت نمی‌كند. 
آنچه وظیفه ما بوده انجام شده و او را برای قهرمانی جهان و اردوی فعلی دعوت كردیم. او ورزشكار با تجربه و تحصیلكرده‌ای است و حتما صلاح خود را بهتر می‌داند اما علاقه داریم او به‌عنوان نماینده ایران در اردوی تیم ملی حاضر شود. 

 آیا قرار است او هم مثل كیانوش رستمی به صورت انفرادی تمرین كند؟ 

علی‌حسینی در زمان حضور در تمرینات با كادرفنی بسیار هماهنگ بود اما فعلا در اردو نیست و از دلیل این مساله آگاه نیستیم.