مرادی: یك بار دیگر مدال المپیك را می‌خواهم

هر زمان بخواهند، تست دوپینگ می‌دهم

مرادی: یك بار دیگر مدال المپیك را می‌خواهم

سهراب مرادی پخته‌تر از قبل شده.حالا حرف هایش را خیلی با دقت می‌زند و اصلا دوست ندارد وارد حاشیه شود،حتی وقتی از او درباره كیانوش رستمی سوال پرسیدیم طوری جواب داد كه انگار هیچ حاشیه‌ای بین آنها وجود ندارد.مرادی می‌گوید دارد خودش را آماده رقابت‌های المپیك می‌كند و امیدوار است در این رقابت‌ها بار دیگر مدال طلا بگیرد.

 كمی درباره آخرین وضعیت خودت حرف بزن.
از ناحیه كمر آسیب‌دیدگی دارم ولی جلوتر که بروم شرایطم بهتر می‌شود. پزشكان و فدراسیون هم پیگیر درمان من هستند و هنوز تمرینات پر فشارم را شروع نكرده ام و سبك تمرین می‌كنم.

 این روزها بحث رقابت با كیانوش رستمی مطرح است.نظرت در این باره چیست؟
وزنه‌برداری، رشته‌ای ركوردی است و ركوردها مشخص می‌كند چه كسی المپیك می‌رود من هم تمام تمركزم روی تمرینات است و این‌كه آسیب نبینم.البته در دسته ۹۶ كیلوگرم غیر از كیانوش، وزنه بردار چین، بلاروس و قطر هم هستند و رقبای زیادی دارم و همه دنبال این هستند که مدال المپیك این وزن را بگیرند.
 كیانوش رستمی بعد از آمدن ماموران وادا مطلبی را عنوان كرد كه به‌گونه‌ای تعبیر شد انگار كنایه به بقیه نفرات بود.
نمی‌دانم (با خنده). من چند ماه در اردو بودم و در رده بزرگسالان جهان و بازی‌های آسیایی شركت كردم و تست هم دادم. دو ماه هم برای استراحت رفته بودم. مشكلی نیست و همه چیز خوب پیش می‌رود.

 ماجرای خانه‌ای كه در اصفهان به تو داده بودند چه شد؟

منتفی شد. نمی‌خواهم راجع به آن صحبت كنم اصلاً. آنها جایزه را دادند و بعد پس گرفتند و فقط نمایش جلوی تلویزیون بود.

 یك حاشیه‌ای كه چند روز پیش به وجود آمده بود ماجرای درگیری لفظی بهداد سلیمی با فوتبالیست‌ها بر سر پاداش‌ها بود. نظری در این مورد نداری؟
من سر رشته‌ای در فوتبال ندارم و درگیر تمرین و درمان آسیب دیدگی هستم.

 جام فجر به‌زودی آغاز می‌شود.با وجود مصدومیت در این رقابت‌ها شركت می‌كنی؟
امید به خدا. باید دید نظر كادرفنی چیست اگر خوب باشم وزنه می‌زنم و اگر به آمادگی نرسیدم شركت نمی‌كنم و سعی می‌كنم به گزینشی دیگر بروم.

 نظرسنجی سایت فدراسیون جهانی برای انتخاب بهترین وزنه‌بردار جهان به پایان رسید.فكر می‌كنی به این عنوان برسی؟

چون سایت را برای ایرانی‌ها بستند رای دادن برای مردم سخت شد من امسال چهار مرتبه ركورد دنیا را شكستم و این مهم است. دوست دارم نتیجه زحماتم را ببینم و این عنوان را بگیرم، اما اگر نشد هم برنامه ام تغییر زیادی نمی‌كند و با جدیت جلو می‌روم.