خانواده‌های ایتام کمیته امداد صاحب‌خانه می‌شوند

خانواده‌های ایتام کمیته امداد صاحب‌خانه می‌شوند

رئیس كمیته امداد از ساخت هزار واحد مسكن برای خانواده‌های ایتام در مناطق محروم كشور خبر داد و گفت: با اجرای برنامه‌های مسكن در كمیته امداد، همه خانواده‌های ایتام تحت حمایت تا سال آینده صاحب خانه می‌شوند.
به گزارش جام‌جم، پرویز فتاح در مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت هزار واحد مسكونی برای خانواده‌های ایتام در مناطق محروم كشور كه با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه كشور انجام شد، با تبریك ایام دهه فجر افزود: براساس این تفاهم نامه، با مشاركت كمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و موسسه خیریه بوتراب، ظرف مدت یك‌سال هزار واحد مسكونی برای خانواده‌های ایتام در شش استان كشور ساخته می‌شود.
وی ادامه داد: با روند فعلی و براساس 
برنامه ریزی‌های انجام شده در كمیته امداد تا پایان سال ۹۸ هیچ خانواده ایتامی در كمیته امداد بدون مسكن مناسب نخواهد بود و تمام خانواده‌های ایتام تحت حمایت صاحب خانه می‌شوند. رئیس كمیته امداد عنوان كرد: در روزهای آینده افتتاح چند طرح مسكن مددجویی در استان‌های شمالی و دیگر مناطق محروم كشور را خواهیم داشت.
فتاح با اشاره به تفاهم‌نامه ساخت 10 هزار واحد مسكونی برای خانواده‌های نیازمند در جنوب كرمان كه طی چند روز گذشته به امضا رسید، تاكید كرد: كمیته امداد و دولت در زمینه ساخت مسكن برای خانواده‌های ایتام پیشقدم شده اند و این مایه بركت برای نظام است. وی با قدردانی از مشاركت موسسه خیریه بوتراب برای ساخت مسكن خانواده‌های ایتام تصریح كرد: این موسسه ۷۵۰۰ یتیم را تحت پوشش دارد و در كنار دولت و كمیته امداد اقدامات خوبی انجام داده است.  براساس این تفاهم‌نامه، هزار واحد مسكونی با مشاركت كمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و موسسه خیریه بوتراب برای ایتام در شش استان محروم كشور ساخته خواهد شد.