برانكو: تا به حال دیده‌اید علیه كی‌روش حرف بزنم؟!

استقلالی‌ها باید درباره منشا حرف بزنند

برانكو: تا به حال دیده‌اید علیه كی‌روش حرف بزنم؟!

برانكو ایوانكوویچ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده خراسان گفت:
  بخش دوم لیگ با مسابقه حساس مقابل پدیده شروع می‌شود؛ تیمی كه امتیازاتش با ما و سپاهان مساوی است و خود این بیانگر این است كه كار سختی داریم. این تیم در نیم‌فصل اول فقط دو بازی را باخته و با لیاقت در بالای جدول است. می‌دانیم بازی سختی مقابل آنها داریم.
  درباره گادوین منشا از من نپرسید. این سوال مربوط به باشگاه استقلال و كادر فنی آن است چون آنها این بازیكن را جذب كرده‌اند. صحبت خاصی در این خصوص ندارم. ما از منشا تشكر كردیم و برای او آرزوی موفقیت داریم.

  در مورد جلسه مسؤولان كمیته داوران با مربیان لیگ برتری و قضاوت‌های نیم‌فصل اول باید بگویم همه ما امكان اشتباه داریم ما فقط می‌خواهیم داوری‌ها محترمانه باشد. در هر صورت داور هم اشتباه می‌كند و این حق را مانند همه دارد كه روز بد داشته باشد. من هرگز از داوران عذرخواهی نخواستم. ما بیشترین لطمه را از داوری دیدیم، اما فقط دلمان می‌خواهد قضاوت داوران محترمانه باشد.

  درباره صحبت‌های كارلوس كی‌روش در برنامه 90 باید بگویم من علیه او حرفی نزده‌ام! شما تا به حال دیده‌اید من علیه كی‌روش حرف بزنم؟ از شما می‌پرسم آیا حرف زده‌ام؟! آیا علیه تیم ملی چیزی گفته‌ام؟!

  یك سوال دیگر می‌پرسم آیا تا به حال كی‌روش علیه من حرف زده است؟ همین برای من كافی است. من چه كار به كی‌روش دارم؟! او سرمربی تیم ملی بوده و هر موقع بازیكن خواسته است ما در اختیارش گذاشته‌ایم! آیا تاكنون دیده‌اید ما با یك برنامه تیم ملی مخالفت كنیم؟!
  حالا یك سوال دیگر می‌پرسم. شما از نتایج تیم ملی راضی هستید؟

 هرگز با من در مورد آشتی با كی‌روش صحبت نشده است. كسی پیش من نیامده است من به اینجا (ایران) نیامده‌ام كه با كسی بجنگم. من آمده‌ام تا تجربیاتم را در اختیار فوتبال بگذارم نه این‌كه مردم را به جان هم بیندازم.

 من پیشنهادهای زیادی دارم. من در سه كشور قهرمان شده‌ام، با كرواسی سوم جهان شده‌ام، با ایران به مقام سوم جام ملت‌های آسیا رسیده‌ام. در بازی‌های آسیایی بوسان قهرمان شده‌ام و تیمم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. طبیعی است برایم پیشنهادهای زیادی می‌آید.
​​​​​​​
 یحیی گل‌محمدی گفته تیمش بازی مالكانه‌ای مقابل پرسپولیس انجام خواهد داد. او حق دارد این صحبت را انجام دهد چون روش بازی تیمش است. البته جدایی محمدرضا خلعتبری كه بازیكن تاثیرگذار این تیم بود مهم است.
  بشار رسن با ما تمرین می‌كند اما به هر حال جریمه‌ای شامل حالش خواهد شد.