سردار آزمون به سیم آخر زد

فدراسیون فوتبال دروغ می‌گوید، چه پولی دادند؟!

سردار آزمون به سیم آخر زد

سردار آزمون مهاجم تیم‌ملی شب گذشته ایران را ترك كرد و به روسیه بازگشت تا كارش را با باشگاه جدیدش یعنی زنیت سنت پترزبورگ آغاز كند. این باشگاه برای جذب سردار رقمی نزدیك به 17 میلیون یورو هزینه كرد تا بتواند در صدر مشتریانش قرار بگیرد و او را به خدمت بگیرد. سردار می‌گوید: «امیدوارم بتوانم در تیم جدیدم عملكرد خوبی داشته باشم و هواداران را شاد كنم.» سردار قبل از ترك تهران در یك مصاحبه آتشین، فدراسیون فوتبال را هم به باد انتقاد گرفت. این هم خلاصه‌ای از حرف‌های آزمون؛ 

بدرقه كی‌روش بد بود
نحوه بدرقه كی‌روش بسیار بد بود. هیچ‌كدام از مسؤولان، به وی احترام نگذاشتند. كی‌روش كارهای خیلی بزرگی برای فوتبال ایران انجام داد. چند بازیكن از طریق تیم ملی لژیونر شدند. به‌طور مثال علیرضا جهانبخش اگر در تیم ملی بازی نمی‌كرد، نمی‌توانست به لیگ برتر انگلیس برود. درآمدزایی كی‌روش برای فدراسیون فوتبال با نتایجی كه تیم ملی گرفت، خیلی زیاد بوده است. متأسفانه رفتار خیلی بدی با او داشتیم و برای او احترام قائل نشدیم.
دیدید چه احترامی گذاشتند
مسؤولان فقط وعده می‌دادند. شما دیدید كه چگونه ما را به جام ملت‌ها فرستادند و چه احترامی گذاشتند. هیچ‌كسی نبود تا به كمك تیم ملی بیاید اما همه انتظار داشتند تیم قهرمان شود. فقط تعدادی از پیشكسوتان از ما حمایت كردند، اما تمام مسؤولان در این باره اظهارنظر كردند و آنها فقط می‌گفتند تیم ملی باید در جام ملت‌ها قهرمان شود.

مورینیو و زیدان را نیاورند بهتر است
به خدا قسم مربیانی چون مورینیو و زیدان را نیاورند، بهتر است. با كدام امكانات و با چه رویی آنها را دعوت می‌كنند؟ ایران كشور بزرگی است اما امكاناتش در حد نام ایران نیست. ما یك زمین چمن نداشتیم كه تمرین كنیم و مجبور بودیم در زمین پر از چاله پژوهشگاه نفت كار كنیم. چطور می‌توانستیم كارهای تاكتیكی كادر فنی را انجام دهیم؟ اگر زیدان بیاید و بپرسد چه امكاناتی دارید، فدراسیونی‌ها چه جوابی دارند بدهند؟ به نظرم یك مربی خوب ایرانی بیاورند، بهتر است، چون اگر مربی خارجی بیاورند، قرار است باز هم او را بزنند.»

فدراسیون دروغ می‌گوید
فدراسیون هر چه می‌گوید، دروغ است. (در واكنش به دادن بهترین امكانات به تیم ملی) چه هزینه‌ای كردند؟ تمام هزینه‌هایمان را قبل از جام ملت‌ها، فدراسیون قطر داد. من الان اینجا هستم تا بگویم وقتی برای تیم ملی دعوت می‌شدیم، برایمان پرواز اكونومی می‌گرفتند. موضوع این نیست كه چرا پرواز اكونومی می‌گرفتید، بلكه مساله اینجاست كه احترام قائل نمی‌شدید و بازیكنانی كه ۹۰ دقیقه در تیم باشگاهی خود بازی می‌كردند را با پرواز اكونومی به تهران می‌آوردند درحالی‌كه ما هم بازیكن هستیم و عدم رعایت این مسائل باعث مصدومیت می‌شود. گفتند پاداش دو بازی چین و عمان را داده‌ایم، اما دروغ گفتند. ما پاداش هم نمی‌خواهیم فقط چرا دروغ می‌گویید؟ یك مرد پیدا نمی‌شود راستش را بگوید؟

ترسیدم
(در واكنش به صحبت‌های بیرانوند كه گفته بود «آزمون بابت پیش‌بینی جهت ضربه پنالتی در بازی با ژاپن بیچاره‌ام كرد») علیرضا در بازی با ژاپن، اگر به اشاره‌ام توجه می‌كرد، پنالتی آنها را هم می‌گرفت. خودش هم دید كه جهت پنالتی را درست حدس زدم. در رختكن هم گفت كه دیدم، ای‌كاش آن طرف می‌رفتم. راستش را بخواهید، ترسیدم كه اشاره‌ام را واضح بیان كنم.
​​​​​​​
بوندسلیگا را دوست دارم

من با زنیت قرارداد بستم ولی خیلی دوست دارم در بوندسلیگای آلمان بازی كنم.