نسخه Pdf

نظرات

نظرات

حسینعلی ضرغام پور از گنبدكاووس: سلام من تپش را از روزهای اول تاحالا می‌خوانم، چرا صفحاتش را كم كردید این همه مردم پیام می‌دهند، جواب درستی نمی‌دهید حداقل دوازده صفحه كنید اگر برای خوانندگان ارزشی قایل هستید كه متاسفانه نیستید.
یكی از خوانندگان: این چه وضعی است. صفحات را كم كردید، نصف تپش را هم آگهی پر كرده است. این آگهی‌ها را از تپش جمع كنید.
علیرضا دولت‌آبادی از سیرجان: سلام و خداقوت. چرا روزنامه جام‌جم روزهای چهارشنبه در شهرما سیرجان كم است اگر نیم ساعت دیرتر برویم دیگر گیرمان نمی‌آید، خواهش می کنم، تعداد بیشتری به شهرما اختصاص بدهید ممنونم.
مریم عباسی از اصفهان: به‌خاطر انتشار دوباره معمای پلیسی از شما تشكر می‌كنم. خواهش می‌كنم دیگر این صفحه را حذف نكنید. تپش هفته گذشته خیلی به روزهای اوجش نزدیك بود.
یكی از خوانندگان: مدتی قبل پرسشی قضایی ارسال كردم اما جواب ندادید.
تپش: درخصوص پرسش خوانندگان همیشه همراه كه اغلب هفته‌ها تكرار می‌شود، لازم است به چند نكته اشاره كنیم. گروه نویسندگان تپش هم مانند شما خوانندگان از كاهش صفحات ناراحت و امیدوار به بازگشت 16 صفحه‌ای تپش هستند.  تصمیم‌گیری در این باره از اختیار ما خارج است و مدیران افزایش صفحات را با توجه به وضعیت نابسامان بازار کاغذ در حال حاضر امكانپذیر نمی‌دانند.
صفحات تپش به جز باكس پاسخ معمای پلیسی روزهای یكشنبه آماده چاپ می‌شود و گروه نویسندگان هفت صفحه مطلب برای چاپ آماده می‌كنند كه روز دوشنبه با اعلام آگهی‌ها مجبور به تغییرات در صفحات و حذف برخی مطالب هستیم. چاپ آگهی برای تامین هزینه‌های ضمیمه لازم و میزان آن از اختیار تحریریه خارج است.
در پایان درباره پرسش و پاسخ قضایی هم باید اعلام كنیم، هر هفته بیش از 10 پرسش برای تپش ارسال می‌شود و حداکثر به سه پرسش با توجه به محدودیت صفحات می‌توانیم پاسخ دهیم.