تداوم روزهای آفتابی شفر؟

تداوم روزهای آفتابی شفر؟

استقلال شفر، در بهترین فرم به فولاد رسید. این بدترین خبر برای افشین قطبی است. این مربی كه طوفانی آغاز كرد و بردهایی امیدواركننده به دست آورد، در بازی هفته قبل مقابل نساجی در قائمشهر تن به شكست 2 بر صفر داد تا روند درخشان تیمش متوقف شود. در مقابل، استقلال قرار دارد كه این روزها با خرید جدیدش پاتوسی می‌تازد و بردهای پرگل به دست می‌آورد. بازی دو مربی خوش‌فكر لیگ می‌تواند یك بازی هیجان‌انگیز به تماشاگران هدیه بدهد. 
استقلال بعد از این بازی خارج از خانه، باید به قطر سفر كند تا برای با الدحیل در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا آماده شود. شفر البته گفته كه تیم خود را برای موفقیت در دو بازی خارج از خانه آماده كرده است؛ اما باید دید آیا عملا این هدف، محقق خواهد شد؟ فرهاد مجیدی كه بسیار آرام و بی‌صدا در كنار شفر می‌نشیند، به دلیل شخصیت محبوبش، در هماهنگ كردن سكوها با تیم، نقشی غیرقابل انكار داشته است و مدیران تیم امیدوارند ادامه این روند به صعود تیم در جدول منجر شود. استقثلال در هفته قبل موفق شد جای تراكتورسازی را در جدول بگیرد و حالا سه تیم دیگر (پدیده، پرسپولیس و سپاهان) را به عنوان رقیب بالاتر از خود می‌بیند.
قطبی برای بازگشت به روند قبلی، به دنبال امتیاز گرفتن از استقلال است و بی‌تردید استقلال هم فقط به 3 امتیاز بازی فكر می‌كند. این سومین بازی قطبی مقابل استقلال است. سه بازی قبلی قطبی مربوط به زمان حضور او در پرسپولیس بود كه هر سه بازی با تساوی یك بر یك تمام شد.