مقابله بلانت با هیولاهای کور

مقابله بلانت با هیولاهای کور


 امیلی بلانت قرارداد بازی در قسمت دوم «مكانی ساكت» را امضا كرد. با امضای این قرارداد، پیش تولید این درام ترسناك و دلهره‌آور علمی - تخیلی شروع شد. در كنار بلانت، دو بازیگر نوجوان قسمت اول هم قرارداد همكاری با قسمت دوم را امضا كردند. به این ترتیب، نوآ جوپ و ملیشنت سیموندز نقش دو فرزند بلانت را جلوی دوربین بازی می‌كنند. با آن كه جان كراسینسكی كار نگارش فیلمنامه دومین قسمت مكانی ساكت را تمام كرده، اما داستان آن به بیرون درز نكرده است.
با وجود این، می‌توان حدس زد در غیبت شخصیت كراسینسكی در این داستان، شخصیت بلانت همراه با سه فرزند كوچك خود (یادتان هست كه او در پایان داستان قسمت اول، فرزند سوم خود را به دنیا آوررد؟) باید راه‌های تازه‌ای برای مقابله با موجودات مهاجم فضایی پیدا كند. این موجودات نابینا دارای حس شنوایی قوی هستند و با شنیدن هر صدایی، بلافاصله خود را به محل پیدایش صدا می‌رسانند.
جان كراسینسكی كه در داستان فیلم برای نجات جان فرزندانش خود را قربانی كرد، دوباره پشت دوربین برمی گردد و كارگردانی مكانی ساكت 2 را انجام می‌دهد. او فیلمنامه قسمت دوم را با همكاری سه فیلمنامه نویس دیگر نوشته است. كمپانی پارامونت تاریخ 15 می سال آینده میلادی را به عنوان زمان اكران عمومی فیلم انتخاب كرده است. اما اطلاعی از زمان شروع كار فیلمبرداری
نیست! /باکس آفیس